FANDOM

Čijo (チヨ, Chiyo) je bila savetnik u penziji, poznati lutkar i vođa lutkarske brigade Sela Peska, takođe njen unuk je bio član Akackija, Sasori od crvenog peska.

Pozadina

Ijo i Sasori

Mladi Sasori i baka Čijo se pozdravljaju sa Sasorijevim roditeljima koji idu na misiju

Čijo je bila veoma poštovan nindža u svom selu, tokom Drugog Svetskog rata koristila je svoje otrovne tehnike na protivničkim šinobijima. Njene tehnike nisu nanele mnogo štete protivniku jer ih je Cunade svojim medicinski tehnikama lečila. To je navelo da Čijo mrzi Cunade. Tokom rata ona se tekođe borila i protiv Hanzoa.

Čijo je po naredbi Četvrtog Kazekagea zapečatila Šukakua u Garu.

Ona je tokom svog života mrzela Sakumoa Hatakea, jer je ubio njenog sina i snaju.

Otmica Gare

Gospođa Čijo je otišla da spasi Garu. Tamo je srela Sasorija i suočila se s njim. Ona je uspela da uništi ljudsku lutku 3. Kazekagea uz pomoć Sakure i prve dve lutke Sasorija - njegovi otac i majka. Tada Sasori otkriva da je on lutka sa jednim ljudskim elementom koji ga drži živim i stvara mu čakru.

Kolekcja Dziesięciu Marionetek Chikamatsu

Legendarnih 10 lutaka

Baka Čijo onda priziva legendarnih 10 lutaka prvog lutkara, svaka sa posebnim sposobnostima. Sa njima ona uspeva da pobedi Sasorijevih 100 lutaka. Sakura uspe da zarobi Sasorija, ali on u zadnjem momentu prebaci svoj ljudski element u drugu lutku. Kada je Sakura mislila da je sve gotovo, kada je Sasori hteo da ih dovrši, baka Čijo probada lutku u kojoj je Sasori njegovim lutkama majke i oca.
Gaara and Chyjo

Baka Čijo čini ultimativnu žrtvu

Svaki džinčuriki umire nakon što je repata zver izvučena iz njega. Tako je i Gara umro. Ali baka Čijo ga spašava sa svojim jedinstvenim džutcuom. Sa njim može da vrati bilo koga u život, ali u zamenu za njen. Tako se baka Čijo žrtvovala i vratila Kazekagea u život za dobrobit sela, i celog nindža sveta.

Zanimljivosti

  • Tokom svog života kad joj je bilo dosadno, Čijo se pretvarala da je mrtva, i svaki put je nasamarila nekog.
  • Baka Čijo se mrzela slikati.