FANDOM

Čino
Chino
チノ Chino
Pojavljivanje
Anime Naruto Šipuden Epizoda #484
Novela Sasuke Shinden: Book of Sunrise
Informacije
Pol Ženski
Kekei Genkai Kecurjugan
Selo Selo skriveno u magli
Klan Činoike klan
Nindža Rank
Porodica
En Ojaširo (otac)
Čino (チノ, Chino) je kunoiči Činoike klana.

Pozadina

Chino Awakens Ketsuryūgan

Čino koristi svoj Kecurjugan

Čino je jedna od preživelih članova Činoike klana. Kada je bila veoma mlada, bila je kidnapovana od strane En Ojašira, koji je prikupljao šinobije koji poseduju Kekkei genkai. Pored njega je postala nemilosrdan i osvetoljubiv šinobi. Davao joj je zadatke prikupljanja drugih korisnika Kekkei genkaija i otklanjanja pretnji.

Kada je saznala da je njen klan zbrisan i kada joj je bilo dosta Enovog maltretiranja, Čino beži od njega i kreće na sopstveni put. Usput upoznaje Novakija, sa kim zajedno putuje i kasnije pljačka bogate ljude kako bi preživeli. Medjutim, Čino nije mogla da se oslobodi od mržnje prema selima koja su dopustila da njen klan propadne.

Sposobnosti

Pošto je još kao mala trenirana od strane En Ojaširoa, Čino je postala veoma moćan kunoiči. U animeu, tokom svog prvog meča u Koloseumu, ona je pobedila vladajućeg i neporaženog šampiona, Novakia, sa sasvim malo napora. Čak se pokazala kao snažni neprijatelj protiv Saskea Učihe, prisiljavajući ga da se ozbiljno bori.

Kecurjugan

Ketsuryūgan

Činoin Kecurjugan

Kao član Činoike klana, ona poseduje Kecurjugan. Izvrsne u gendžicuu, njene vizualne sposobnosti daju joj prednost pa se mogu uporediti sa čuvenim Šaringanom. Uz to, ona je u stanju da zarobi njene žrtve u moćan gendžicu, da bi ona mogla da manipuliše njima. Kecurjugan joj čak dozvoljava da manipuliše tečnostima koje sadrže gvoždje. Ova sposobnost je čini veoma opasnom u bliskom dometu zbog visokog nivoa gvoždja u krvi. Kada napravi kontakt sa svojom metom, ona može da izazove metamorfozu, čineći ih da rastu, pa čak da i eksplodiraju. Na područijama sa takvim tečnostima, ona može da manipuliše njima i da od tečnosti pravi oblike.

Zanimljivosti

  • "Čino" (血之) bukvalno znači "od krvi"