FANDOM

Chocho

Čočo u ''Naruto Gaiden''

Čočo Akimiči (秋道チョウチョウ), Akimichi Chōchō) je kunoiči Sela Lišća i član Akimiči klana.

Ličnost

Anko invites Chocho

Anko poziva Čočo

Kao i njen otac, Čočo nikada ne odbija poziv kada je u pitanju hrana. To pokazuje kada je preskočila trening sa svojim Ino–Šika–Čo timom da bi otišla da jede sa svojim sensejem Anko Mitaraši. Umesto da se oseća krivom za to, Čočo je prikazala nezainteresovanost prema posledicama. Potpuno suprotno od svog oca, koji se uvek brzo naljutio kada se navede njegova težina, ona je lako bila u stanju da digne ruke od toga da bude nazivana debelom. Njena težina, ustvari, uopšte ne izgleda da joj smeta, utoliko pre, Čočo se pojavljuje sasvim sigurna i samouverena - osobina koju je možda nasledila od majke.

Nekoliko godina kasnije, Čočo je počela da bude svesna svoje težine i da aktivno pokuša da izgubi nekoliko kilograma samo da ne vidi prekomernu ishranu svog oca.

Izgled

Čočo ima tamnu kožu i žute oči kao njena majka. Nasledila je braon kosu svog oca (Prikazana kao narandžasta u Boruto mangi) koju ona nosi kao dva špicasta repa vezana roze gumicom. Ostatak kose je pušten iza njenih leđa, a jedan deo joj prekriva levo oko.

Sposobnosti

Kao član Akimiči klana, Čočo je počela da uči razne tehnike proširenja tela njenog klana kao i zajedničke tehnike sa Inodžinom i Šikadaijem. Ona je takođe vrlo brza. Može da se probije iza protivnika pre nego što oni mogu da primete.

Shinki Defeats Chocho

Čočo pobeđena od strane Šinkija

Zanimljivosti

  • Prema informacijama o likovima iz Boruta:
    • Čočoin hobi je takmičenje u jedenju i gledanje TV drame.
    • Njoj je sve omiljena hrana.
    • Ona nema najmanje omiljenu hranu.