FANDOM

Shinclones

Šin Učiha (うちはシン, Uchiha Shin) je ime dato raznim individualnim genetskim klonovima originalnog Šina Učihe koji ih tretira kao sinove i kao donore organa

Ličnost

Šin je miran i zagonetan. Kada on ne govori, on to čini u neprirodno, jednosložan način kao da govori umom. Ipak i pored svega ovoga, on može da bude veoma grub, kao kad je hteo da ubije Saskea kako bi osvetio Itačija, jer je po njemu "Ubistvo Itačija neoprostivo" Zato će ubiti svakoga ko mu se nađe na putu da ostvari svoj cilj.[1]

Izgled

Šin poprilično ozgleda "jezivo". On ima nejasnu kosu. On ima belu kosu koja je slična kao Hidanova međutim kraj mu ide ka vazduhu sa zadnje strane. Kao i Gara i Gengecu, Šin takođe nema obrve i stalno drži oči otvorene, a u njima skoro ima stalno aktiviran Šaringan. Kada se suočio sa Saskeom on je nosio tamnu odeću sa kapuljačom sličnom odećom kao i njegov otac.Ispod svoje crne odeće on je nosio klasičnu belu majicu Učiha Klana sa grbom na leđima. Imao je takođe crni pojas oko struka, crne pantalone i crne sandale.

Sposobnosti

U svom prvom nastupu Šin je pokazao dosta veština, kao što je Treperenje Tela tehnika, koja koristi lišće da prikrije svoje bekstvo.[2] On je takođe vsešt u Kusarigama, kada može da koristi dva suprotna napada tokom borbe sa ogromnim Šurikenom vezanim za lanac.[3][4] Lancem je mogao da odbije napade neprijatelja ili mu poremeti ravnotežu. Takođe je pokazao da može da se kreće brzo i agilno, u stanju da izbegne Čočoin napad veoma brzo i spreči Čočo i Saradu da reaguju.[5]

Dojdžicu

Mystery boys eyes

Šinov Šaringan

Šaringan

Šin ima par potpuno sazrelih Šaringana. Međutim veliki deo njegovog korišćenja se nije video.

Mangekjo Šaringan

Shin 39 s Mangekyo

Šinov Mangekjo Šaringan

Šin je takođe probudio i Mangekjo Šaringan, mada se ne zna kako. Njegov oblik je sličan kao Itačijev, veliki crni krug u sredini i tri crte. Uz pomoć Mangekjo Šaringana Šin može da umom kontroliše oružje.

Epilog

Naruto Gaiden: Sedmi Hokage i Grimizno Proleće

Sasuke

Šin Učiha napada Saskea

Šin napada Saskea nakon gonjenja, ali nakon kratke borbe biva prinuđen da beži. On se povlači na misteriozni proplanak gde svom ocu, koji je obučen u odeđu sličnu Akacuki, izveštava o događaju. U dva kratka razgovora su se složili da je Saske jak, ali mora biti ubijen.[6] Nakon što su saznali da su Čočo Akimiči i Sarada Učiha van sela, Šinu je naređeno da svom ocu donese Saradu Učihu. On iznenađuje devojčice i nakon što njegov zahtev biva odbijen, on ih napada. Ubrzo biva potisnut njihovim timskim radom, ali brzo preokreće situaciju u svoju korist, i kreće da ubije Čočo. Tada se pojavljue Naruto i spasava ih.[7] Zatim Šin besan zbog toga što se meša Sedmi Hokage, koristi svoj Mangekju Šaringan, i napada svoje mete sa leđa oružijem. Međutim Naruto ulazi u svoj Čakra režim i blokira napad. Šinov otac mu govori da se povuče, i Šin to čini upotrebivši Mangekju Šaringan.

Zanimljivosti

  • Šin (新) znaći novo na japanskom
  • Uprkos njihovom imenu oni nisu članovi Učiha Klana

Izvori

  1. Poglavlje 700+3, stranica 17
  2. Poglavlje 700+2, stranica 5
  3. Poglavlje 700+2, stranica 2
  4. Poglavlje 700+3, stranica 14
  5. Poglavlje 700+3, stranice 15-17
  6. Poglavlje 700+2, stranica 13
  7. Poglavlje 700+3, stranice 18-19