FANDOM

Šinki (シンキ, Shinki) je šinobi Sela Peska Kazekage Klana i član Tima Šinki.

Ličnost

Šinki je opisan kao smiren i pribran vođa svojeg tima. Šinki je prikazan kao veoma ponosan na svoje nasleđe, rekavši svom ocu da njihov tim neće okaljati njegovo ime i da će postići pobedu. On je takođe veoma siguran u sposobnosti svog tima, ne verujući da će im timovi iz ostalih sela zadavati probleme u predstojećim Čunin Ispitima.

Izgled

ShinkiB

Šinkijev izgled

Šinki ima tamnu špicastu kosu, male obrve i sive oči. Baš kao i Kankuro, Šinki ima masku na licu u obliku crvenog slova "E" sličnog dizajna kao na Garinoj Peščanoj tikvi.

Njegova odeća se sastoji od tamnog ogrtača naprevljenog od gvozdenog peska, kojeg nosi preko njegovog zaštitnog prsluka Sela Peska, braon odelo preko celog tela koje pokriva njegovo grlo i završava se sa tamnoplavim štitnikom za čelo Sela Peska i crnim kožnim nindža sandalama. Takođe je prikazan da nosi svoju skelet-lutku sa sobom.

U Borutu: Naruto Sledeće Generacije, viđen je sa zavojem oko njegovih ručnih zglobova i članaka.

Sposobnosti

Shinki's Iron Sand

Šinki koristi svoj Gvozdeni pesak

Šinki je moćan šinobi koji se ističe u svom timu zbog svog pažljivog oka. On takođe može da koristi Lutkarsku Tehniku u skladu sa svojim Gvozednim peskom.

Šinki može da koristi Magnetni stil, Kekei Genkai, koji mu dopušta da upravlja gvozdenim peskom, koji on nosi sa sobom oblikovanog kao ogrtač.