FANDOM

300px-Aoba

Aoba

Aoba Jamaširo je tokubetcu džonin iz sela lisća.

Ličnost

Aoba ima nešto opuštenu i srdačnu ličnost većinu vremena, često se šalio sa onima oko sebe. On je takodje sklon panici sa vremena na vreme, ipak kad je u borbi on je miran. On uvjek nosi njegove sunčane naočare kako bi opisale njegov kul lik. On je spreman da se stavi u opasnost kako bi pomogao svojim prijateljima.

Izgled

Aoba ima tamne, crvene naočare koje zaklanjaju oči. On nosi klasičnu Konoha Šinobi odjeću zajedno sa pancirom i štitnikom Sela Lista.

Sposobnosti

Aoba je vrlo vešt šinobi, s obzirom da je, kada ga je video na Ostrvu kornjače, Kabuto Jakuši bio iznenadjen. Njih dvojica su čak imali i kraći razgovor, pre nego što je Kabuto zarobio Jamatoa. Aoba je korisnik vatrenog stila, sposoban je u korišćenju i odbijanju gendžicua, i čak je upućen u tehniku čitanja uma. Njegov značajan gendžicu je senke klona vrane, kojim je uspeo da na par sekundi zaustavi Hidana i Kakuzua. Što se tiče taidžicua, Aoba je toliko vešt u fizičkoj borbi, da je mogao da se nosi sa Kakuzuom, čovekom, koji se borio sa Prvim Hokageom u svoje vreme.

Pregled priče

Deo 1

Aoba je debitovao na sastanku koji je sazvao Treći Hokage i Konoha savez zajedno sa drugim dzoninima o smrti Hajata Gekoa i mogućnosti pojavljivanja Oročimarua. Iako su neki želeli da ispit bude otkazan jer su više trebali da brinu o organizaciji, treći im je rekao da ima poverenje u sve njih, i ako dodje vreme, da će se zajedno boriti za Konohu.

Tokom invazije na Konohu Aoba je bio jedan od šinobija koji su poništili gendžicu, izuzev većine ljudi u areni. On je indefikovao Kabuta, koji je bio maskiran kao ANBU, kao osobu koja je iskoristila gendžicu. On se tada borio zajedno sa ostalim šinobijima iz Konohe protiv neprijatelja. Nakon toga on je stajao pored Kurenaji, Kakašija i Gaja nakon što su porazili neprijatelje i kasnije prisustvovao na sahrani Trećeg Hokagea.

Deo 2

Aoba je dodeljen u nindza Šotal, poseban tim za praćenje i snimanje Akacuki članova. U anime, oni su našli saradnika Akacukija. Uzeli su čovjeka u pritvor, a potom napravili zasjedu u nadi da će naići na nekog od Akacuki članova. Bez sreće u zasjedi, oni su kasnije dobili poruku od tima Asuma i požurili da pruže pojačanje kada su obavješteni da je tim Asuma stupio u kontakt sa Akacuki članovima. Kada su stigli on se malo borio sa Kakuzuom da ga spreči da dodje do Asume i tada se Akacuki članovi povukli. On je stojao slušajući Asumu kako prenosi zadnje reči svojim učenicima, a kasnije je prisustvovao njegovoj sahrani.

U anime, bio je prikazan u Ratnom savjetu sa Cunade i kasnije izabran kao jedan od šinobija poslat na pusto ostrvo kao Narutov telohranitelj. Na vožnji brodom do tamo, on liječi Gaya od morske bolesti. Kada stignu na ostrvo i Gai vrati svoje raspoloženje oni idu do vodopada istine, nakon što im je rečeno da je Naruto otišao tamo da kontroliše repatu zver. Gai je izrazio želju da ima istu obuku kao Naruto tako da je probao da kanališe svoje drugo ja u vodopadu. Odjednom iz vodopada izlazi Kisame i Aoba pokušava da ga zaustavi. Kada zarobljavaju Kisamea, on koristi svoj gendzicu na njega, ali pre nego što je išta skupio od informacija, Kisame se ubada u jezik i poništava gendzicu, što je zaprepastilo Aobu. Nakon toga Kisame vrši samoubistvo.

Zanimljivosti

  • Aoba znači sveže lišće, dok Jamašito znači dvorac na planini.