FANDOM

Baki (jap. バキ,engl. Baki)  je džonin level šinobi iz Sela sakrivenog u pesku i član je savetništva.

300px-Baki

Baki

Ličnost

Baki je lojalan i poštovan šinobi, nemilosrdan je i ozbiljan u borbi kao i druge nindže iz svog sela jer je naučen da misije stavlja ispred drugarstva. Sa svojim iskustovom u misijama, ima poverenja u svoje moći.

Tokom čunin ispita, imao je poverenja u svoj tim, ali je bio i zabrinut zbog Kankura koji nije mnogo pažljiv u borbi i da li će Gara moći da kontroliše Šukakua.

Pregled priče

Prvi deo

Baki se prvi put pojavljuje za vreme preliminarnog dela čunin ispita. Bio je zabrinut da li Gara može pobediti Rok Lija. Pojavljuje se i za vreme dijaloga sa Kabutom kada njih dvojica razgovaraju o invaziji na selo lista. Bio je primoran da ubije Hajatea, pošto je otkrio da je čuo njihov razgovor. Ubio ga je svojom tehnikom Sečivo vetra i pohvalio ga pre njegove smrti. Za vreme invazije rekao je svom timu da se udalje, a on se za to vreme borio sa Ganmom. Bio je jedan od nindži koji su otkrili telo kazekagea i njegove telohranitelje, tada je shvatio da su prevareni od strane Oročimarua.

Drugi deo

Kada se Gara borio protiv Deidara, naredio je evakuaciju sela i nekim nindžama da pomognu svom novom kazekageu. Bio je zabrinut za Kankura zbog povreda koje je zadobio u borbi sa Sasorijem. Za vreme borbe tima 7 sa Akacukijem prikazan je na sastanku saveta, kada je jedan od članova predložio da izaberu novog kazekagea, Kankuro je pokušao da napadne ali ga je Baki zaustavio i rekao mu da to ne radi jer su ispred spomenika kazekagea. Vidjen je sa ostatkom sela kako pozdravlja odlazak kazekagea na samit.