FANDOM

1 (26)

Naruto u Biju Modu

1 (111)

Narutov Sejdž Mod Šest Staza

Latest (4)-1

Minato u Biju Modu

Naruto Chakra Mode the Last

Naruto kombinuje Biju i Sejdž Mod u filmu Naruto : The Last Movie

Biju mod je zapravo Čakra mod Kurame. Naruto i Minato su jedini koji mogu da uđu u ovaj mod. Naruto je mogao da ga koristi kada je pobedio Kuramu u svojim mislima. Minato je postao Kuramin Dzinčuriki posle smrti jer ju je zapečatio Demonskim Kosačem Smrti.

Mogućnosti

U Biju modu korisnik ima Čakra ruke i Čakra mu se uvećava mnogo puta. Naruto je mogao Biju mod da kombinuje sa Sejdž modom, Minato je to mogao samo u Mangi. Naravno tada korisnik ima Bombu Repatih Zveri, Naruto je mogao da kombinuje Bombu sa Rasenšurikenom. Tada može da napravi svoju repliku Kurame. Tada postaje dosta brži i bolji u Tajdžicu.

Sejdž Mod Šest Staza

Ovaj mod su imao Hagoromo Ococuki i njegov sin Ašura. U borbi protiv Džubija (desetorepog) Hagoromo je dao svoje moći Narutu i Saskeu pa je Naruto dobio ovu moć. Kada uđe u ovaj mod količina čakre se uvećava mnogo puta a fizička snaga i brzina se mnogo povećavaju. Takođe korisnik može da koristi sve moći Mudraca Šest Staza. Ašura je od oca nasledio životnu silu i veliku količinu čakre.

Poboljšanja

Buju mod se može poboljšati tako što mu se doda sendžicu čakra i tako se spoje Biju i Sejdž Mod. Kada se prirodna i Kuramina energija spoje postiže se veća moć u nindžicuu i tajdžicuu, a bomba repate zveri je još jača.
Nine-Tails Chakra Modes

Biju Naruto i Minato