FANDOM

Hashirama vs Madara (1)

Haširama protiv Madare i Kurame

Bitka u Dolini kraja je bila bitka izmedju Prvog Hokagea Harširame Sendžua i Madare Učihe.

Tok bitke

Posle biranja Harširame za vodju Sela lišća, Madara beži iz sela i izaziva Harširamu na borbu.Tokom bitke Madara koristi Devetorepu lisicu i Susano, a Harširama svoj Stil drveta Mokuton i Drvenog zmaja, koji obavija lisicu i crpi joj čakru. Madara i Harširama se suočavaju licem u lice i Harširama koristi Tehniku hiljadu ruku da porazi Madaru.Madra preživljava sudar i probada Harširamu, ali zapravo je to bio drveni klon, pa Harširama koristi priliku i probada Madaru, zadavši mu fatalnu ranu.Tada mu govori poslednje reči, da nikome neće dozvoliti da uništi njegovo selo i njegov san i da će čak svoju rodjenu decu i brata ubiti ako pomisle na ono što je Madara uradio.

Posledice

Harširama je izašao iz boja kao pobednik, ali je Madrar preživeo, nekako. Posledice boja su bile formiranje Pet šinobi sela, sa svojim Kageima, ali i početak stvaranja ideje o organizaciji Akacki i Madrinog plana o porobljavanju sveta uz pomoć Desterorepe zveri i Gendžicua, koji je ovaj nazvao Plan Mesečevog oka.

Zanimljivosti

  • Kao mnoge borbe i sukobljene strane u mangi i animi, i Madara i Harširama predstavljaju sukob simbolike, budući da je Madara korisnik Vatrene tehnike, a Harširama Drvenog stila, tj vatra sagoreva drvo.
  • Ova simbolika je slična mnogim primerima, kao Hujga incident simbolici gde Hjuge koje imaju u imenima značenje sunca bivaju na meti Nindži oblaka, ili Pejnov sukob sa Hanzom, gde je jedno od Pejnovih tela iz Fuma klana, po Džerajinom svedočenju, a u pravoj Japanskoj mitologiji nindži, Hatroi Hanzo je ubijen od strane Kotaru Fuume, kao što je Pejn ubio Salamander Hanzoa, ili Oročimaruov sukob sa Džerajom i Cunade, koji su svi simbolički likovi iz Priče o Galantnom Džeraji, kao i njihove životinje koje prizivaju, ili Gaj i Rok Li, koji su dva lika bazirana na Brus Liju ili Hidan koji je ime dobio po šogi figuri koja u pravom šahu može biti Top, a Kakuzu lovac, a simbolika je da Šikamaru koji se bori protiv njih igra odlično šogi i njegova strategija i brilijantnost dolazi do izražaja...