FANDOM

Boruto: Naruto film ''(Boruto: Naruto the Movie) je jedanaesti Naruto film i prvi put je najavljen na kraju Posljednji:
Boruto the Movie poster 2
Naruto film. Premijera filma u japanskim bioskopima bila je 7. avgusta 2015. godine, a u SADu je pušten 10. oktobra iste godine sa engleskim titlom. Ovaj film služi kao uvod u Boruto: Naruto sljedeće generacije mangu.

Sinopsis

Petnaest godina nakon Četvrtog šinobi svjetskog rata Naruto Uzumaki je postao Sedmi Hokage Konohe, koja je postala veliki grad sa naprednom tehnologijom, a pet velikih šinobi nacija su u miru. Naruto je preplavljen odgovornostima kao Hokage i rijetko provodi vrijeme sa svojom porodicom. Njegov sin, Boruto, nedavno je postao genin i spojen je u tim sa Saradom Učihom ( kćerkom Sakura i Saskea Učihe ) te Mitsukijem pod vođstvom Konohamarua Sarutobja.

Pregled Radnje

U ruševinama tvrđave Kaguje Ocucuki Saske se bori sa dva misteriozna šinobija sličnog izgleda zaintrigirana njegovim posjedovanjem rinegana, i za dlaku izbjegava smrt.

Tokom misije hvatanja pande/medvjeda Boruto pokazuje svoju nedavno savladanu tekniku Klonova sanke i svađa se sa Saradom da li je životinja panda ili medvjed. Sarada je ljuta sto Boruto, kojželi da se prikaže u što boljem svjetlu pred njom kao rivalom, uskače da se sam bori protiv životinje. Zapažajući njegove sposobnosti, Mitsuki komentariše kako bi Boruto, kao sin sedmog i unuk četvrtog hokagea, vrlo lako moga postati hokage na šta se 

Kote 2

Sarada ljuti jer ona želi da postane hokage. Pojavljuje se Konohamaru i zarobljava životinju tehnikom senke posedovanja kristeći nindža pomagalo (kote) te pokazuje kako se ono koristi na primjeru svog rasengana, usput uništavajući lokalnu farmu. Boruto se žali jer misli da je misija prelagana i govori da bi je boga sam završiti, te ne sluša Naruto koji mu objašnjava važnost timskog rada. Takođe, on se ljuti na Naruta zbog zanemarivanja porodice i govori da mu nikada neće oprostiti ako ne dođe na Himavarin rođendan. Katsuke dolazi da upita Naruto o korištenju kotea na pridolazećim čunin ispitima.

Boruto biva iznenađen kada mu Katsuke, tokom kupovine video igrica, kaže da da će ispitima prisustvovati i lord hokage, no Boruto i dalje ne želi da  učestvuje što se mijenja nakon dugih Saradinih nagovaranja.

Kada Boruto sazna da je na Himavarinu rođendansku žurku Naruto poslao klona senke ljuti se na njega i ulazi u svađu sa Hinatom. Tada na vrata kuca Saske kojeg Hinata obavještava da Naruto nije kod kuće. On odlazi u Narutovu kancelariju pritom ostavljajući jak utisak na Boruta kao stari rival njegovog oca. Sasuke saopštava narutu da svitak koji je pronašao u tvrđavi Kaguje Ocucuki ne mođe biti dešifrovan ni pomoću njegovog rinegana.

Tokom vraćanja iz Narutove kancelarije Saske biva napadnut od strane Boruta koji ga moli da bude njegov učenik, na što Saske odgovara pozitivno, ali samo ako Boruto zna da izvede rasengan. Zbog toga Boruto odlazi kod Konohamarua da bi naučio rasengan  i stvara svoju varijaciju istog, isčezavajući rasengan. Nezadovoljan svojim rasenganom Boruto odlazi kod Katsukea, koji mu daje kote. Boruto postaje Saskeov učenik.

Nakon što vade čakru Gjukija iz Kiler Bija koja se ispostavlja nedovoljna za njihove potrebe, Momošiki i Kinšiki odlučuju napasti Konohu sa ciljom vađenja čakre Kurame iz Naruta.

Borurtov tim lako prolazi kroz prva dva ispita, djelom zbogsvog timskog rada, djelom zbog Borutovog korištenja na ispitu zabranjenog kotea. U trećem ispitu Boruto se bori protiv Iruia i Šikadija Nare i obojicu ih lako pobjeđuje

Imageh

korištenjem kotea. Naruto shvata šta se dešava i pita Hinatu da provjeri Borutovu ruku Bjakuganom, te diskvalifikuje Boruta.

U tom trenutku Kinšiki i Momošiki napadaju arenu, izazivaju opšti haos te prebacuju Naruta u drugu dimenziju. Takođe oni otkrivaju svoj Ocucuki identitet i namjeru da od ekstraktovanih čakri naprave lijekove koji će ih načiniti vječno jakima i mladima. Saske, preostali kagei i Boruto odlaze u njihovu dimenziju da se bore protiv

Rasenganah
 Kinšikija i Momošikija. U borbi pobjeđujuju protagonisti korištenjem Borutovog isčezavajućeg rasengana.

Nakon borbe Boruto i Naruto se poiruju i MItsuki otkriva Borutu i Saradi da je Oročimaru njegov otac.

Zanimljivosti

  • Ovaj film je zaradio 16,8 miliona amerićkih dolara, samim tim ostvario je najveću zaradu od svih Naruto filmova.
  • Masaši Kišimoto nacrtao je dva zvanična postera za ovaj film.
  • Datum izlaska engleske verzije filma poklapa se sa datumom Narutovog rođendana.