FANDOM

Bila je losa ideja da moze bilo ko da promeni stranicu jer se ovakve stvari dese
Uzumaki Family at one morning

Boruto sa svojom porodicom

Ličnost

Boruto je glasan, energičan i tvrdoglav nerazličito od svog oca; čak ima i govornu uzrečicu "dattebasa" (だってばさ) sličnu Narutovom "dattebayo" (「(だ)ってばよ ) i babinoj "(da)ttebane" ((だ)ってばね). Suprotno, Borutovo vaspitanje je takođe bilo drugačije od vaspitanja njegovog oca: Borutova porodica je uvek tu za njega i takođe ima puno prijatelja; Borutovo sticanje mu je došlo lako i prirodno kombinacijom čudesnih talenata i roditeljskim negovanjem. Iz tih razloga, Boruto ima visoko mišljenje o sebi i slobodno se hvališe svojim sposobnostima, ali zbog svoje arogancije ne ceni saborce ili timski rad, verujući da sve može da uradi sam.

On duboko voli svoju majku i sestru - postaje besan kada su jedna ili druga povređene psihički ili emocionalno. Zajedno su Saske Učiha i Naruto komentarisali da Boruto liči na njih kad su bili mlađi i on je zaista pokazao karakteristike oba šinobija, uzrokujući da Naruto kaže da je njegov sin nešto potpuno drugačije od njih obojice.
Screenshot 3

Boruto je ofarbao statue Hokagea

Izgled

Naruto-Storm-4-128

Borutov izgled

Boruto ima sličnu kosu kao i Naruto, plavu bodljikavu, samo malo ravniju nego Naruto. On ima plave oči, "brkove" Devetorepe Lisice na licu (kao i Naruto), samo što ih on ima dve, a Naruto tri. Nosi crni kaput, belu majicu ispod. Borutova kosa predstavlja izgled lista, njegov "ahoge" (アホ毛, Bukvalno značenje: glupava kosa) služi kao drška. Po Saradi, njegove oči su plavije od Naruta..

Sposobnosti

Boruto's Shadow Clones

Boruto koristi Tehniku klona senke

Vanishing Rasengan

Borutov rasengan

Epilog

Boruto surprised by Naruto

Boruto uhvaćen od strane svog oca

    • On ima četri zvezde u izbegavanju i nindžicuu i tri zvezde u nenaoružanim borbama prsa u prsa.
  • Masaši Kišimoto je potvrdio tokom TV intervjua da je dao Saskeu ulogu Borutovog učitelja zbog inspiracije Akirinih Torijaminih likova Son Gohana i Pikola.
  • Boruto već sa 12 godina ima sposobnost da koristi 3 čakra prirode.