FANDOM

Boruto Uzumaki (うずまきボルト), Uzumaki BorutoViz "Bolt Uzumaki") je šinobi sela Lišća, član Uzumaki klana, kao i potomak Hjuga klana. On je takođe član tima Konohamaru. Od kako je je njegov otac, Naruto Uzumaki, postao Hokage, Boruto je bio ogorčen prema njemu da nikad nema vremena za njega i njegovu porodicu. On je takođe imao tendenciju da koristi prečice kao nindža umesto da zavisi od svoje snage. Međutim, nakon obuke Saskea Učihe i borbe sa Momošijem i Kinšikijem Ocucukijem, sa ocem i učiteljem, Boruto konačno dolazi na poštovanje svoga oca i svoje uloge Hokagea, ali ipak obećava da će sledeći put da pobedi Naruta i postati nindža moćniji umesto Saskea.
Uzumaki Family at one morning

Boruto sa svojom porodicom

Ličnost

Boruto je glasan, energičan i tvrdoglav nerazličito od svog oca; čak ima i govornu uzrečicu "dattebasa" (だってばさ) sličnu Narutovom "dattebayo" (「(だ)ってばよ ) i babinoj "(da)ttebane" ((だ)ってばね). Suprotno, Borutovo vaspitanje je takođe bilo drugačije od vaspitanja njegovog oca: Borutova porodica je uvek tu za njega i takođe ima puno prijatelja; Borutovo sticanje mu je došlo lako i prirodno kombinacijom čudesnih talenata i roditeljskim negovanjem. Iz tih razloga, Boruto ima visoko mišljenje o sebi i slobodno se hvališe svojim sposobnostima, ali zbog svoje arogancije ne ceni saborce ili timski rad, verujući da sve može da uradi sam.

On duboko voli svoju majku i sestru - postaje besan kada su jedna ili druga povređene psihički ili emocionalno. Zajedno su Saske Učiha i Naruto komentarisali da Boruto liči na njih kad su bili mlađi i on je zaista pokazao karakteristike oba šinobija, uzrokujući da Naruto kaže da je njegov sin nešto potpuno drugačije od njih obojice.
Screenshot 3

Boruto je ofarbao statue Hokagea

Izgled

Naruto-Storm-4-128

Borutov izgled

Boruto ima sličnu kosu kao i Naruto, plavu bodljikavu, samo malo ravniju nego Naruto. On ima plave oči, "brkove" Devetorepe Lisice na licu (kao i Naruto), samo što ih on ima dve, a Naruto tri. Nosi crni kaput, belu majicu ispod. Borutova kosa predstavlja izgled lista, njegov "ahoge" (アホ毛, Bukvalno značenje: glupava kosa) služi kao drška. Po Saradi, njegove oči su plavije od Naruta.

Sposobnosti

Boruto's Shadow Clones

Boruto koristi Tehniku klona senke

Za razliku od njegovih roditelja koji su kasno "procvetali", Boruto je proglašen za genija. Pre nego što je diplomirao na Akademiji, mogao je da koristi tehniku Senke Klona i bio je veoma dobar u Tajdžicu borbi. Takođe je pokazao oštre borbene instikte kada se igrao sa svojim ocem. Kao član Uzumaki klana Boruto je blagosiljan sa jakom fizičkom snagom. To mu daje ogromnu ogromnu izdržljivost, velike rezerve čakre i veliku vitalnost. Boruto kao genin može da koristi rasengan.Izmislio je svoju verziju rasengana, iščezavajući rasengan. Ima vetroviti stil, stil munje i stil vode. Takođe je veom a vešt u taidžicuu i ume da koristi nežni dlan.Nakon treninga sa Saskeom postao je vešt u šurikendžicuu

Vanishing Rasengan

Borutov rasengan

Epilog

Boruto surprised by Naruto

Boruto uhvaćen od strane svog oca

Nastava na Akademiji je ranije završena zbog sastanka Pet Kagea u Konohi. Boruto je pokušao da ubedi svoje školske drugove da mu pomognu da izvede smicalicu, verujući u uspeh, jer će pored obezbeđenja testirati svoje sposobnosti. Svi su odbili, pa je umesto toga ofarbao Hokageove spomenike sam. Naruto ga je kasnije zaustavio i naredio mu da očisti grafite, a Boruto mu predlaže da to urade zajedno.

Međutim, Naruto ga je podsetio da mu je, kao Hokageu, celo selo porodica i da nema uvek vremena za svoju decu, tražeći od Boruta da podnese poteškoće njihovog čestog razdvajanja.

Zanimljivosti

  • U Epilogu mange Naruto, Boruto bi trebalo da bude glavni lik.
  • Boruto je, kao i Naruto, ofarbao statue Hokagea.
  • Masaši Kišimoto je nameravao da da Borutu bjakugan, ali je zaboravio pre objavljivanja poglavlja 700.
  • Prema informacijama o likovima iz Boruta:
    • Njegovi atributi su: 160 u spretnosti, 130 u čakri, 120 u snazi i 90 u inteligenciji i prigovorima.
    • On ima četri zvezde u izbegavanju i nindžicuu i tri zvezde u nenaoružanim borbama prsa u prsa.
  • Masaši Kišimoto je potvrdio tokom TV intervjua da je dao Saskeu ulogu Borutovog učitelja zbog inspiracije Akirinih Torijaminih likova Son Gohana i Pikola.