FANDOM

Jinpachi Munashi
Džinpači Munaši je bio džonin sela skrivenog u magli i član prošle generacije sedam mačevalaca magle. 

Pozadina

U animeu, Kakaši je naveo da je Džinpači počinio mnogobrojna ubistva.

Sposobnosti

Kao jedan od članova Sedam mačevalaca magle, bio je jedan od najmoćnijih šinobija Sela magle. On se vešto snalazi pri aktiviranom džicuom Skrivene Magle. Izvori iz Sela magle tvrde, da se od svih sedam mačevalaca Džinpači najviše isticao u borbama, i da zaslužuje titulu najjačeg mačevaoca svoje generacije .

Kendžicu

Džinpači koristi eksplozivni mač poznatiji pod imenom Šibuki. Ovaj mač sliči velikom svitku na kojem su zelepljene papirne bombe (oko 60 papirnih bombi u jednom setu, setovi su dužine oko 15 cm), kada se jedan set potroši dugi set ga zamenjuje, takođe prilikom napada na protivnika set papirnih bombi može da se odmota i na veće dužine do 15 m. Setovi imaju veliku razornu moć. Naravno, mogućnosti korištenja ovoga oružja ne dolaze bez rizika, i sam korisnik može biti uhvaćen u eksploziju svoga oružja, ali Džinpači koristi svoju sposobnost kako do toga nebi došlo.

Džinpači je pokazao visok nivo snage, i bez značajnog napora perfektno koristio svoj mač.

Džinpači Munaši i njegov eksplozivni mač Šibuki00:12

Džinpači Munaši i njegov eksplozivni mač Šibuki

Zanimljivosti

-Džinpači znači ''veliko osam'' i Munaši ''prazno drvo Azijske kruške''. Kao i svi članovi Mačevalaca magle i njegovo ime potiče od proizvoda, ovoga puta to je kruška.

-Džinpačijev izgled se zasniva na izgledu piratu, njegov povez preko levog oka, frizura i brada.