FANDOM

Jirobo newshot

Džirobo (jap. 次郎坊,engl. Jirōbō)  je bio šinobi iz sela zvuka i član četvorka zvuka.

Sposobnosti

Prema Oročimaruu, Džirobo je bio fizički najači član četvorke zvuka, ali je bio u sevemu ostalom najslabiji, njegovi članovi tima su smatrali da je on ipak težak protivnik. Džirobo je mogao da absorbuje čakru i kao i svi članovi njegovog tima imao je znak kletve, mogao je tadođe da koristi zemljani stil.

Images-1422307969

Prokleti Pečat nivo 1

Images-1422307926

Prokleti Pečat nivo 2

Pregled priče

Džirobo se prvi put pojavljuje za vreme invazije na selo lišća kada je zajedno sa ostatkom svog tima napravio veliku barijeru oko mesta gde su se borli Oročimaru i Hiruzen.

Kasnije je poslat od strane Oročimarua da zajedno sa ostatkom četvorke zvuka dovede Saskea Učihu. Kada je stigao u Konohu Saske je dobrovoljno odlučio da pođe. Na putu ka selu zvuka, četvorka se susreće sa dva džonina iz sela lista i koriste svoje znakove kletve da ih pobede. U međuvremenu, napada ih Šikamaruom tim. Džirovo ostaje da se bori jedan na jedan sa Čodžijem, a ostali odlaze. Džirobo je posle duge borbe ubijen Čodžijevom specijalnom tehnikom.

Jirōbō Vs Chōji

Džrobo protiv Čodžija u Četvrtom Ratu

Džirobo je oživljen u Četvrtom ratu.