FANDOM

Danzo Šimura
Danzō Shimura
Danzo Šimura

Ime na japanskom

(志村ダンゾウ, Shimura Danzō)

Pol

Muški

Broj Godina

Deo ii: 71-73

Visina

Deo II: 170 cm

Težina

Deo II: 52.7 kg

Krvna Grupa

AB

Kekei Genkai

Drveni stil, Šaringan, Mangekjo Šaringan

Klasa

N/A

Pripadnost

Selo lišća, Koren

Nindža Rank

Deo II: Nezvanični Kage

Sasuke vs Danzo

Zadnji momenti borbe Saskea i Danza

Danzo Šimura je bio starešina sela lista i vodja ANBU fondacije (frakcije) Koren i kandidat za Šestog Hokagea.

Pozadina

Images-1421751681

Danzo u svojim mlađim danima

Danzo je u detinjstvo bio dobar prijatelj sa Hirunzenom i uprkos svim njegovim naporima, uvek se osećao inferioran u odnosu na Hirunzena. U prvom svetskom ratu, Danzo zajedno sa svojim prijatejima je bio u timu koji je vodio drugi Hokage. U jednoj bitci u ratu, njegov tim je bežao od neprijatelja, a potom su odlučili da svi nebi izginuli da neko od njih umre kao mamac. Nadajući se da će umreti na bojnom polju, za svoje prijatelje baš kao i njegov otac i deda, Danzo je hteo da se prijavi, ali je njegovo telo ostalo paralizovano i to nije uspeo. Hirunzen ga je preduhitrio i prvi se prijavo, što je Danza iznerviralo i počeo je da protestuje, ali im Tobirama govori da on ide jer su ostali velike nade sela lista. Pre nego što ode, Tobirama proglašava Hirunzana za Trećeg Hokagea.

Images-1421751487

Danzo sa kapom Hokagea

Kada je Hirunzen postao Hokage, Danzo je obećao sebi da će vredno raditi i jednog dana dostići Hirunzana. Danzo je postao vodja ANBU fondacije Root, iako je grupa posle izvesnog vremena zvanično raspuštena, on i dalje tajno nastavlja da vodi grupu. Tokom trećeg šinobi rata, Danzo je poslao neke root jedinice da pomognu Hanzu u borbi sa Akackijem. Kasnije je u nekom trenutku izdao Hanza. Posle napada Devetorepe lisice na selo, Danzo je bio jedan od starešina koji su sumnjali da Učihe stoje iza napada. Kada je Danzo saznao za gradjanski rat koji su Učihe planirale, a pošto nisu uspeli da se dogovore mirnim putem, Danzo je naredio Itačiju da pobije ceo klan. Itači je odbio da ubije svog mlađeg brata Saskea i zapretio da ukoliko Danzo pokuša do ubije Saskea da će odati sve tajne Konohe ostalim selima. Danzo je prebacio DNK, Prvog Hokagea i jedanaest Šaringana u svoju desnu ruku. Pre Šisuieve smrti uzeo je njegovo levo oko i prebacio ga u svoje. Četvrti Raikege, A je rekao da je Danzo bio u savezu sa Oročimaruom za vreme invazije na selo, kako bi Hokage i Kazekage bili ubijeni.

Sposobnosti

Images-1421487006

Danzovi Šaringani

Danzo je kao kandidat za šestog hokagea vrlo jak šinobi. On poseduje Šaringan Šisuija Učihe i još 10 Šaringana na njegovoj desnoj ruci. Njegove šaringan sposobnosti su dovoljne da kontroliše repatu zver.Može da koristi Izanagi kao i Kotoamacukami što su jedni od najmoćnijih gendžicua. Takođe, nakon što je ugradio Haširamin DNK može da koristi i drveni stil. Danzo je potpisao ugovor sa tapirima tako da može da prizove džinovskog tapira Bakua koji mu je vrlo lojalan, a vrlo je i snažan. Danzov tajdžicu je na vrlo visokom nivou. To je pokazao uspevši da prebije Karin koristeći samo svoje noge. Od elemenata Danzo najbolje koristi vetroviti stil kojim jako dobro upravlja tako što stvara nalete vetra ili vetrovite oštrice. Danzo poseduje vrlo smrtonosan fuindžicu kojim je skoro ubio Saskea ali je od tog fuindžicua umro.
Danzō and Kurama

S obzirom da ima drveni stil i Šaringan Danzo bi mogao da kontroliše Kuramu

Baku Anime

Danzo priziva Bakua

Danzomokuton

Danzov drveni stil