FANDOM

Deidara
[[
300px-Deidara2
|250px]]
Deidara

Ime na japanskom

(デイダラ, Deidara)

Pol

Muški

Broj Godina

Deo II: 18-19

Visina

Deo II: 166 cm

Težina

Deo II: 50.8 kg

Krvna Grupa

AB

Kekei Genkai

Eksplozivni stil

Klasa

S-Rang, Nindža Ommetnik

Pripadnost

Selo Kamena, Akacuki

Nindža Rank

Deo II: N/A

Deidara (デイダラ, ) je pripadnik Akackija i odbegli nindža iz sela kamena.On je S rangirani nindža koji je poginuo u borbi sa Saskeom Učihom pošto je izveo akt samodetonacije. Tokom svog života je imao neprijateljstvo sa Saskeovim bratom Itačijem. Da li je Itači bio toga svestan ne zna se. Prvi partner mu je Sasori, a posle njegove smrti Tobi.

Pozadina

Images-1421513830

Deidara pre stupanja u Akacuki

je bio učenik Trećeg Cučikagea Onokia. Onoki je visoko cenio Deidaru, ali je kao i ostali seljani ismevao njegovu umetnost. U jednom trenutku, beži iz sela ukravši tehniku gnječenja objekata u čakru. Ta tehnika je navodno stvorila usta na njegovim dlanovima i jedna velika usta na grudima. Prilikom bekstva, raznosi eksplozijom svojeg novog nindžicua poteru.

je radio kao bombaš terorista za najam, ne otkrivši ko ga je unajmljivao. Po nalogu Pejna vodje Akackija Kisame Hošigaki, Itači Učiha polaze da regrutuju Deidaru. se protivi i stupa u borbu sa Itačijem, pod uslovom da, ako izgubi stupi u Akacki. Itači koristi gendžicu, i biva poražen.Od tada mrzi gendžicu, Šaringan posebno, trenira svoje levo oko da odbija gendžicu i planira osvetu nad Itačijem.

Izgled

ima veoma neobičnu plavu frizuru, sa repom vezanim u japanskom stilu i kosom koja prekriva levo oko u emo stilu što doprinosi njegovom artističkom izgledu.Za svoje godine je vrlo nizak jer je tri godine stariji od Naruta i njegovih drugova, a visok je svega oko 166 cm, dok su Naruto i njegovi drugovi oko 160 cm. On nosi Akacki uniformu ispod koje nosi obično odelo svoga sela.

Images-1425753227

Sposobnosti

je moćan S Rang nestali nindža koji je zahvaljujući svojim sposobnostima stekao poštovanje u Akacukiju. Njega i njegove sposobnosti je slavio čak i vođa, Pejn, koji je otvoreno priznao da je on bio nešto jedinstveno, i da je njegov gubitak bio veliki udarac za celu grupu.

Jedna od njegovih jačih tačaka je bila njegova inteligencija, sa puno trikova, pažljivo je računao razdaljinu između svoje eksplozivne gline i protivnika, pa je to i uradio u borbi protiv Gare, uspevajući da stavi svoju glinu u Garin pesak trenutak pre nego što mu je Gara otkinuo ruku. Kao specijalista na velike razdaljine, bio je slabiji u bliskoj borbi, ali je ipak bio vešt da se kloni bliske borbe, kao što je to učinio sa specijalistima kao što su Tim Gaj, ionako što je izgubio obe ruke pre njihovog susreta. Takođe je u svakom trenutku imao još neki trik u rukavu, kako bi pobegao svojim "komšijama" kada je to potrebno.

Transformacija čakrine prirode

Explosive clay

Deidarina eksplozivna glina

je posedovao kekkei genkai poznat kao Eksplozivni stil: on mu je omogućavao, koristeći dve prirode čakre, da dâ svojoj čakri eksplozivne kvalitete. je takođe posedovao usta na svakom od dlana i na njegovim grudima, kao posledica krađe moćnog kindžicua iz njegovog sela.

Koristeći ove dve sposobnosti, je mogao da stvori eksplozivnu glinu, glinu ispunjenu svojom čakrom. Aktivirao ju je uz komandu Katsu (喝, Katsu) i znakom rukama, tigar. Ova glina može biti oblikovana u širok spektar oblika i formi, povećavajući se kada je nadahnuta čakrom (Ovo se obično dešava kada izvodi neobavezne znakove rukama), i može se kontrolisati po volji.

je takođe mogao da stvori i glinene klonove, i nazvao ih je "Samoubilački bombaški napad klonova", koji je mogao da bude smrtonosno iznenađenje za protivnike. Deidarine kreacije su bile različitih veličina, od mikroskopskih do gigantskih, što mu je svakako bilo potrebno da bi se prilagodio svakoj situaciji. je takođe koristio svoju glinu i u druge svrhe, kao što je ogromna glinena ptica koja mu je služila za transport.

Levo oko

Seeing Deidara

Deidarino levo oko

je nosio kamericu na svom levom oku, koja mu je omogućavala da pažljivo osmotri svog protivnika na velike razdaljine, a takođe je bio u mogućnosti uz pomoć kamere da vidi gendžicu i da ga se ubrzo oslobodi. je posebno trenirao svoje levo oko da bi mogao da se suprotstavi Itačijevom snažnom gendžicuu. Izgleda da može da vidi na velike razdaljine i bez svoje kamere, kao što se vidi nakon što ga je Kabuto oživeo.

Pregled priče

Otmica Kazekagea

U borbi sa Garom koji poseduje Šukakua duh peska i koji je u prvom delu mange bio smatran nepobedivim, manifestuje izuzetnu okretnost inteligenciju i sposobnost za samožrtvovanje nekih delova tela radi pobede. Gara u borbi gnječi peskom Deidarinu ruku, ali koristi miskorskopske deliće bomba gline u svojim rukama da raznese Garu i zarobi ga.

Tobi i

Prema Tobiju koji se u početku ponašao glupavo i blesavo pokazuje bes i agresiju raznosivši ga u vazduh bombama i daveći ga nogama. Ipak pred svoju smrt potajno u sebi moli Tobija za oproštaj, što znači da se vezao za svog partnera.
Images-1425753163

Deidara protiv Saskea

Smrt Deidare

se okrsava sa Itacijevim mladjim bratom Sasukeom. tada pokazuje svoje odlicne vestine da je Sasuke morao da iskoristi 2 oblik prokletog pecata.Posle duge borbe nije imao izbora dje je zrtvovao svoj zivot i stvorio ogromnu eksploziju ali je Sasuke prizvao Mandu i zasluzilo mu kao stit (tada je Manda umro) Četvrti šinobi sverski rat

Deidara departing

Deidara zapečaćen

Tokom četvrtog šinobi svetskog rata, je oživljen od strane Kabutoa kako bi se borio na strani Akackija. 

Zanimljivosti

  • je jedan od popularnijih likova u mangi i animi i u Japanskim izborima popularnosti je medju prvih deset likova.
  • Deidera je mrzeo šaringan, ali nikad nije saznao da je njegov partner Tobi imao šaringan.
  • je bio najmlađi član Akackija.
  • ima sličnu kosu kao i Ino Jamanaka.
  • je jako želeo da vidi šta se nalazi ispod Tobijeve maske.
  • je doveden u Akacki kada je imao 14 godina.
  • je imao veliku želju da ubije Oročimarua, ali njega je "ubio" Saske, tako da je posle toga postao kivan na Saskea.
  • Obito je rekao da će da umre od eksplozije, a Sasori je rekao da će umreti mlad. Obojica su bili u pravu.