FANDOM

Gedo Mazo-0

Gedomazo

Gedomazo (外道魔像, Gedō Mazō) ili Demonska Statua Spoljašnje Staze je prazna ljuštura Desetorepe zveri koja podseća na džinovsku statuu. Ona je prvobitno bila zapečaćena u mesec od strane Hagoroma a kasnije oslobođena od strane Madare kada je probudio svoj Rinegan. Ovu statuu su koristili članovi Akacukija da bi u nju sakruplali pohvatane repate zveri.

Pozadina

Demonic Statue of the Outer Path

Statua je prizvana od strane Nagata

Nakon što je razdvojio Džubija na devet repatih zveri, Hagoromo Ocucuki je iskoristio Čibaku Tensei da zapečati Džubijevu ljušturu u mesec. Vekovima kasnije, Madara Učiha je uz pomoć svog probuđenog Rinegana uspeo da razbije Hagoromov pečat i odvoji Džobijevu ljušturu od meseca i nazove je Demonska Statua Spoljašnje Staze. Madara je koristio statuu kao katalizator koji mu je preko Haširaminog DNK produživao životni vek. Madara je pomoću statue i Haširaminog klona sa pluvećeg cvetnog stabla oslobodio Belog Zecua i Gurugurua iz statue. Nakon što je pronašao Obita, Madara mu je izneo i poverio svoj plan za oslobađanje Džubija. Plan je bio da kada Madara umre, Obito pomoću Nagata osnuje kriminalnu organizaciju Akacuki. Zatim, kada bi Akacuki članovi pohvatali sve repate zveri, Obito bi naterao Nagata da oživi Madaru pomoću džicua oživljavanja spoljašnje staze. Tada, sa čakrom devet repatih zveri, Gedomazo bi evoluirao u svoju originalnu formu Džubija.

Gedo Statue appear

Obito priziva Gedomazoa

Tokom trećeg šinobi svetskog rata, Nagato je u besu prizvao statuu i uz pomoć njene moći pobio sve Hanzove nindže a kasnije i Hanza. Kao vođa Akacukija, Pejn, Nagato je prizivao statuu svaki put kada je trebalo da se zapečati repata zver iz nekog džindžurikija.

Nakon Nagatove smrti usled invazije na Konohu, tobi ostaje jedina osoba koja može da prizove statuu. On je pokazuje Kabutu Jakušiju koji mu daje Jamata kao novi izvor Haširaminog DNK radi stvaranja vojske klonova Belog Zecua. U Četvrtom Šinobi Svetskom Ratu, Tobi je prizvao statuu kako bi se borila protiv šinobi sveza. Nakon prikupljanja čakre iz svih repatih zveri Gedomazo evoluira u svoju originalnu formu i Džubi je ponovo rođen.

Statue being sealed

Statua zapečaćena

Statue sumoned

Statua ponovo prizvana nakon što je izgubila ruku

Madara je posle ponovo priziva da bi zapečatio repate zveri

Kasnije je zapečaćena u novi mesec zajedno sa Crnim Zecuom.

Sposobnosti

Gedo Mazo soul removal (1)

Zmajev entitet otima protivničke duše

Gedo Mazo vs. Biju (1)

Statua zarobljava repate zveri svojim lancima

Samo osobe sa Rineganom mogu da prizovu Gedomazoa. Statua ima nezamislivu snagu i jaka je kao jedna od devet repatih zveri. Kada je prizvana statua crpi životnu snagu prizivača rabadajući mu crne čakra prijemnike u kičmu. Takav je slučaj bio sa Nagatom s obzirom da je on član Uzumaki klana i nije u potpunoj mogućnosti da kontroliše statuu. Na suprot Nagatu, Obito je mogao da je nesmetano kontroliše s obzirom da je iz klana Učiha koji zajedno sa Sendžu klanom može u potpunosti da kontroliše Gedomazoa. Nakon što je prizvana statua se uzdiže iz zemlje i iz nje izlazi u potpunosti ili do pla u zavisnosti od okolnosti prizivanja. Statua je imala sposobnost da pošalje poseban zmajev entitet iz svojim usta i njime izvuče dušu iz bilo kog protivnika ili više njih. Nagato je hteo da pomoću Gedomazea i čakre repatih zveri kreira najjači kindžicu kojim bi mogao da za čas zbriše jednu od pet velikih šinobi nacija. Gedomazo može da koristi posebne čakra lance da detektuje repatu zver i izvuče je iz njenog džindžurikija i zapečati u sebe. Koristeći ovo, Obito je uspeo da odvoji čakru repatih zveri i vrati je u prošle oživljene džindžurikije.