FANDOM

Dosu Kinuta (jap. ドス・キヌタ,engl. Dosu Kinuta)  je nezvanični lider Tima Dosu i član je sela sakrivenog u zvuku.

300px-Dosu Kinuta

Dosu Kinuta

Ličnost

Dosu je prikazan kao veoma logičan i oprezan nindža. On retko kad požuruje pre noego što pre toga dobro sagleda situaciju. Obećao je da će osvetiti Zakua posle njegove borbe sa Šinom. Bio je veoma lojalan Oročimaruu i posvećen zadatku da ubije Saskea Učihu, ali biva razočaran posle saznanja da je dobio znak kletve. On je opisan kao veoma ljubazan i pouzdan.

Čunin ispit

Images-1421953135

Dosu pobeđuje Čodžija

Tim je tokom ispita čuo Kabutovu priču sa geninima lista, pa su napali Kabutoa.Tokom ispita u šumi smrti, Dosu i njegov tim dobijaju naredjenje da ubiju Saskea. Medjutim Rok Li i tim deset ih sprečavaju. Saske se budi iz kome i lomi Zakuu ruke, posle čega se Dosu povlači.Dosu se u preliminearnom ispitu borio protiv Čodžia kojeg je veoma lako uspeo da pobedi. Pokušao je da ubije Garu kako bi se u završnom ispitu borio sa Saskeom ali to nije uspeo. Dosu i njegovi članovi tima nisu imali sreće, jer ih je Oročimaru žrtvovao za Reanimaciju mrtvih Hokagea predpostavlja se da je Dosu poslužio kao žrtva za neuspelo prizivanje Četvrtog Hokagea.