FANDOM

Fugaku Učiha
Fugaku
Fugaku

Ime na japanskom

(うちはフガク, Uchiha Fugaku)

Pol

Muški

Broj Godina

Deo I: 40

Visina

Deo I: 175.3 cm

Težina

Deo I: 63.1 kg

Krvna Grupa

AB

Kekei Genkai

Šaringan Mangekjo Šaringan

Klasa

N/A

Pripadnost

Selo Lišća

Nindža Rank

Deo I: Džonin

Pažnja: Molimo vas da NE pišete gluposti po člancima, tipa "Ovaj lik ne valja", "Ovaj lik valja", "On mi je omiljeni lik", "On je najjači"... Takođe ne smete vređati druge i pisati ružne reči!

Fugaku je bio džonin iz sela skrivenog u lišću i vodja Učiha klana kao i vodja Policije Sela lista.

Pozadina

Kada je Devetora lisica napalo Selo lista, Fugaku je sa svojom suprugom bio odsutan iz sela. Pošto Šaringan Učiha klana jedini može da kontroliše repatu zver selo je optužili Učihe da stoje iza napada. Učihe su kao jedni od osnivača sela smatrali da je to nezahvalno prema njima i pokušali su da izvrše udar u selu. Fugaku je bio vodja ovog udara i postavio je svog starijeg sina Itačija u ANBU jedinice kao špijuna. Pošto je sin vukao traume iz detinjstva i znao je ukoliko napadnu selo doći će do gradjanskog rata, a to bi privuklo ostala sela i nastao bi Četvrti svetski šinobi rat. Itači, Fugakuov stariji sin je u međuvremenu postao dvostruki špijun i naredjeno mu je od strane starešina sela lista da masakrira Učiha klan. Itači je ubio ceo klan sem Saskea (Itačijev mladji brat), jer ga je suviše voleo i nije sebi mogao da dozvoli da ga ubije.

Dok je ubijao Fugakua i svoju majku, Itači ih nije držao pod nikakvim gendžicuom, a oni su bili vrlo smireni.Fugaku je rekao da razume i da je ponosan na Itačija, jer štiti selo.

Ličnost

Kao lider Učiha klana, Fugaku je fokusiran na dobrobit klana. Pošto je njegov stariji sin Itači trebalo da ga naseledi na čelu klana, on je većinu svoje pažnje posvećivao njemu a ne svom mlađem sinu. Pošto je izgubio poverenje u svog svojevoljnog starijeg sina, pri kraj svog života je počeo da se fokusira na Saskea. Fugaku je retko pohvaljivao bilo koga i uvek je imao velika očekivanja. Većinu svog vremena je provodio namrgoćen, retko nasmejan, imao je slabe živce i vrlo brzo je postao ljut na Itačija kada je odbio da ide na misiju, jer je želeo da ide na Saskeov prijem na akademiji.

Fugaku je bio ogorčen jer je selo izbegavalo klan pogotovo posle napada lisice, on je otišao toliko daleko da je planirao državni udar u selu. To je prouzrokovala masakr klana.

Sposobnosti

Images-1422724968

Fugaku koristi Šaringan

Images-1422725047

Fugaku koristi Vatreni Stil

Malo se zna o Fugakuovim sposobnostima. Pošto je vodja klana verovatno ima uvid u mnoge tajne tehnike klana, a pošto je bio vodja najmoćnijeg klana u selu lista pretpostavlja se da je veoma moćan. Kao i ostatak klana Fugaku ima kekei genkai, Šaringan. Prikazano je da Fugaku imao znanje o Mangekjo Šaringanu. Fugaku zna i vatreni stil.

Fugaku's Mangekyō

Fugakuov Mangekjo

Tokom Trečeg Šinobi Rata dobio je nadimak Fugaku Zlog Oka

Posedovao je i Mangekjo Šaringan koji je dobio tokom Trećeg Šinobi Rata

Zanimljivosti

  • Fugaku je nadimak za planinu Fudži.
  • U prvim delovima, Kišimoto je nameravao da Fugakua učini Madarinim sinom, ali je odustao od te ideje. Mada postoji sumnja da su Madara i Fugaku u nekom rodu, jer su obojica bili vođe Učiha klana.