FANDOM

Latest-1420380612

Gamabunta

Gamayudan (Gamabunta)

Gamabuntin Džicu

Gamabunta(ガマブン太, Gamabunta) je šef žabac na planini Mjoboku. Njegovo ime se ponekad izgovara samo Bunta. On je najjači i najveći od svih žaba. Mogli su da ga prizovu : Džeraja, Minato i Naruto.

Pozadina

U prošlosti kada je Džeraja pokušao da prizove životinju, bio je prebačan na planinu Mjoboku jer nije imao potpisan ugovor. Naleteo je na Gamabuntu koji se u tom trenutku borio sa zmijom, a Džeraja mu je pomogao da pobedi zmiju bacajući je visoko u nebo. Kasnije kada je Džeraja trenirao Sejdž sa žabama, Bunta mu je saopštio da Veliki mudrac žaba želi da popriča sa njim. Narednih godina, koje je proveo na ratištu, Džeraja je prizivao Gamabunta da mu pomogne u borbi i on se uvek odazvao tom pozivu. Za vreme napada Devetorepe lisice na selo lišća, Bunta je bio pozvan od strane Minata da pomogne odbrani sela za vreme napada deverotepe lisice. Dvanaest godina kasnije Naruto ga je prizvao na svom treningu sa Džerajom kako bi preživeo pad sa litice, zatim ga je prizvao u borbi protiv Gare i Šukakua i pobedio. Poslednji put u animeu je prizvana zajedno sa Gamahirom i Gamakenom tokom Pejnove invazije da pomogne u odbrani sela.

Sposobnosti

Orochimaru-sama-orochimaru-26723075-1280-720

Gamabunta koristi vodeni stil

Latest (1)-1420707165

Gamabunto napada Šukakua svojim tantom

Gamabunta je imao vrlo velike moći, njegova snaga je bila jednaka Mandinoj. Mogao je da koristi veliki mač Tanto i vrlo je dobro rukovao njime. Takođe je mogao da koristi vodeni stil, a kada je prizvan Džeraja je kombinovao svoj vatreni stil sa Gamabuntinim žabljim uljem kako bi dobio tehniku žablje vatrene lopte. Mogao je da se ravnopravno bori sa Šukakuom i Kuramom i ako su oni repate zveri.