FANDOM

Genma Širanui je tokubetsu džonin Sela lišća. On je bio zamena za preminulog Hajatea Gekoa, tokom finalnih rundi Čunin ispita.
300px-Genma

Genma Širanui

Pozadina

Pošto je maturirao na nindža akademiji bio je smešten u tim sa Gaiem i Ebisuom.

Genma je elitni telohranitelj, radio je u službi četvrog hokagea.

Pregled priče

Genma je izabran za finalnog kontrolora zadnjih rundi čunin ispita. Tokom ispita izbila je borba u areni između brojčano moćnijih nindža zvuka, peska i nindža lišća. Genma stupa u borbu sa Bakijem, koji je ubio Hajatea. Ipak njihova borba je morala da ostane nerešena jer je inavzija na selo povučena. Posle povratka sa jedne misije, Genma i Raido su naleteli na četvorku zvuka i pošto su dolazili iz pravca Konohe pitali ih šta to nose. Četvorka zvuka je iskoristila drugi nivo znaka kletve da bi pobedili Genmu i Raida. Potom Genma i Raido bivaju pronađeni od Šizune u veoma teškoj kondiciji i ona ih vodi nazad u Konohu.

Images-1422097519

Genma je zajedno sa Raidom bio smešten u odredu za zaštitu feudalnih lordova. Posle napada Zetsu armije, Genma se zajedno sa nekoliko nindži i Narutovim klonom bori protiv Zetsuovih klonova. Potom zajedno sa Raidom i jednim nepoznatim nindžom koristeći tehniku Četvrtog Hokagea prebacuje Mei Terumi na bojno polje. Posle ulaska pet kagea u borbu sa Madarom, Genma, Raido, Dodai i još jedan nindža vijaju Mua, drugog Cučikagea.