FANDOM

Hiaši Hjuga
[[
Hiashi Hyuga
|250px]]
Hiaši Hjuga

Ime na japanskom

(日向ヒアシ, Hyūga Hiashi)

Pol

Muški

Broj Godina

Deo I: 41-42
Deo II: 46

Visina

Deo I: 176.5 cm Deo II: 172 cm

Težina

Deo I:66.4 kg Deo II: 59.6 kg

Krvna Grupa

B

Kekei Genkai

Bjakugan

Klasa

N/A

Pripadnost

Selo Lišća, Hjuga klan

Nindža Rank

Deo I: Džonin

Hijaši Hjuga je sporedni liku manga i anime Naruto. On je vodja čuvenog Hjuga klana, poznatog po dojdžicuu i Keke Genkaju Bjakuganu,i identičan brat blizanac Hizašija Hjuge i otac Hinate i Hanabi.

Pozadina

Hizashi paralyses Hiashi

Hizaši zaustavlja Hiašija

Hijaši se rodio prvi od dva brata blizanca i time je nasledio položaj vodje klana, a njegov brat Hizaši je spao na niži ogranak porodice i na čelo mu je stavljen znak kletve, kojim je Hiaši mogao da kontroliše Hizašija.Na treći rodjendan Hiašijeve ćerke Hinate, Hiaši zahteva od Hizašija da mu na staranje da svog četvorogodišnjeg sina Nedžija, kome je isto učinjeno kao i njegovom ocu sa znakom kletve.Tokom Hinatinog treninga Hizaši obajšnjavajući Nedžiju njegovu dužnost je pogledao besno Hinatu i Hiaši je aktivirao znak kletve. Nedži je bio u šoku.Jedne večeri,maskirani stranac se ušunjao u kuću klana i pokušao da odnese Hinatu dok je spavala. Hiaši mu je presekao put i jednim udarcem ga ubio. Ispostavilo se da je stranac sa maskom u stvari Glavni nindža oblaka, koji je došao da potpiše primirje. Svi su odmah shvatili da je primirje paravan da bi se Selo oblaka domoglo Bjakugana. Medjutim Selo oblaka je zahtevalo smrt Hiašija kao naknadu za njihovog ubijenog zvaničnika. Hjuga klan uz potvrdu i prisustvo Trećeg Hokagea Hirunzena Sarutobija odlučuje da umesto Hiašija pošalje telo Hizašija, jer znak kletve deaktivira moć Bjakugana. Hiaši se usprotivio, ali ga Hizaši na prisustvo svih udara u stomak i govori mu da se sabere, da on to čini svojom sopstvenom voljom i da bira smrt kao slobodu.

Sposobnosti

Hiaši kao vodja klana Hjuga je izuzetno moćan nindža i veoma moćan taidžicu borac. U prilog tome svedoči činjenica da je jednim udarcem ubio Glavnog nindžu oblaka, koji je po poziciji visoko kotiran u svome selu i koji je desetak godina stariji od Hiašija. Takodje tokom invazije Peska i Zvuka na Selo lišća Hiaši je sam porazio dvadeset džonina peska i zvuka.Kao maksimum njegovih nindža sposobnosti se može smatrati njegov uspeh da sam sa Vazdušnim dlanom odbije jedan od repova Desetorepe zveri, čime je potvrdjena njegova reputacija kao jednog od najmoćnijih nindži Sela lista trenutno i kao vodje Hjuga klana.

Knjiga Nindžicu Taidžicu Gendžicu Inteligencija Jačina Brzina Čakra Znakovi rukama Ukupno
Druga 3.5 5 2 3 3.5 4 4 5 30

Ličnost

Hiaši je vrlo stog i ozbiljan, podvrgavajući svoju ćerku Hinatu rigoroznim treninzima, a onda kada uvidja da ona ne ispoljava maksimum koji je on očekivao, odbacuje je kao otpadnika u korist njene pet godina maldje sestre Hanabi.Takodje ume da bude vrlo okrutan, budući da je rodjenog brata mučio aktiviranjem Znaka kletve, samo zato što je Hinatu pogledao Ubistvenim pogledom.Hiaši kao borac ništa ne ostavlja slučaju. On brutalno poražava svakog protivnika i sa lakoćom, o čemu govori ćinjenica u Hjuga incidentu da umesto samo savlada Glavnog nindžu i zarobi ga kako bi Ibiki Morino izvukao iz njega informacije o uzroku kidnapovanja Hinate, on ga ubija na licu mesta.Tokom borbe sa Zvukom i Peskom, Hiaši lako poražava dvadeset nindži Peska, što svedoči da je ozbiljan borac, koji ide u skladu sa njegovom omiljenom poslovicom ,,Brzo i sigurno, što je ujedno i njegov moto tokom borbe.Medjutim, pod pritiskom i rizikom po smrt, Hiaši ume da bude jako nervozan, kao i pred činjenicom da mu neko drag može umreti, kao u slučaju sa njegovim bratom.Takodje je pokazao veliku nervozu, kada je u Areni čuo Nedžijevu priču, i shvatio koliku mržnju njegov sestrić ima prema Glavnoj kući.Što se tiče njegovog odnosa sa Hinatom, Hiaši je pokazao veliku surovost u početku, a razlog može biti to što je verovao da Hinata mora biti dovoljno jaka kao vodja, i da slabošću pokazuje da je nedostojna mesta vodje klana, ali i zbog smrti njegovog brata, jer je mislio da Hinata mora da bude dovoljno jaka, kako bi ispoštovala žrtvu koju su njen stric, otac, brat i ceo klan podneli zarad njene dobrobiti i dobrobiti celog sela. Takodje verovao je da slab i ljubazan vodja neće dobro voditi elitni klan kao Hjuga klan, jer neće donositi prave odluke, za koje je nekada potrebno biti realan i surov, nego nositi se svojim osećanjima. Nakon što je čuo Nedžijevu priču u Areni, Hiašijevi stavovi se potpuno menjaju. On daje Nedžiju svitako koji mu je ostavio otac pred smrt i od tada duboko poštuje Nedžija i sporednu kuću. Iz tog poštovanja, Hiaši, kao vođa klana ukida znak kletve.

Pregled priče

Images-1422949619

Hiaši trenira Nedžija

Hiashi bows to Neji

Hiaši moli Nedžija za oproštaj

Prvi deo

Hiaši se prvi put pojavljuje za vreme finalnod dela čunin ispita, kada je posmatrao meč između Nedžija i Naruta. Posle Nedžijevog poraza otišao je da se izvini Nedžiju i da mu da svitak u kome piše prava istina o incidentu koji se desio u klanu. Od tada duboko poštuje Nedžija i ukida običaj žigosanja znakom kletve.Tokom invazije na selo lista od strane Oročimarua, pomogao je u odbrani sela i pobedio nekoliko nindža iz sela zvuka istovremeno, a u Fileru je prikazano kako je porazio Vazdušnim dlanom Sekiea, nindžu oblaka koji je pokušao ponovnu otmicu Hinate. U filerima pred Šipuden bio je prikazan kako trenira Nedžija.

Drugi deo

Hiashi fights Hizashi

Hiaši protiv oživljenog Hizašija

Hyuga shield

Nedži, Hiaši i Hinata na bojnom polju

U drugom delu za vreme rat bio je smešten u prvoj divizije pod komandom Daruija. U toku rata se suočio sa svojim bratom blizancem, Hizašijem koji je oživljen od strne Kabuta. Hizaši međutim nije pobeđen od strane svog brata veš se njegova duša vratila u čistu zemlju Itačijevim zaustavljanjem džicua reanimacije.

Tokom borbe sa Desetorepom zveri, Hiašijeva moć se manifestuje u njegovoj mogućnosti da odbije jedan od repova Desetorpepe sam sa svojim Vazdušnim dlanom.

Zanimljivosti

  • Hiaši znači danju ili pozicija sunca.Može se prevesti I kao širenje vatre.