FANDOM

Mkl;

Hiruko

Hiruko (ヒルコ, Hiruko) je marioneta koga koristi šinobi, Sasori. Služi mu jedan kao od najboljih oklopnih marioneta, Sasori je dovoljno dobre građe da stane u Hiruka. Sasori je takođe ukrasio Hiruka sa Akatsuki odorom da ga drugi ne bi prepoznali. U animeu, Hiruko je ljudska lutka napravljena od leša uglednog šinobija. Prema Čijo, Hiruko je Sasorijeva glavna lutka.  

Sposobnost oružja i izmene

Slabija strana lutkara je ta kada on koristi lutku, neprijatelj može da ga napadne ili čak i ubije, to je slabija forma lutkara. Sasori je Hiruka stvorio da bi zaobišli tu slabost, sa lutkom postoji i oklop. Nakon što je oslabio Sakuru i Čijo, Sasori prelazi na lutku Trećeg Kazekagea. Sva najmoćnija Sasorijeva oružja su ugrađena u Hiruka, i obloženi specijalnim otrovom, koji bi osobu posle tri dana paralizovao da ne bi mogao da koristi nagle pokrete i normalne poze. Oklop je moćan kao i lutka, to joj je dodatak, koji je Čijo videla poslednjih dvadeset godina. Leva ruka je obložena drvetom koje u sebi krije iglice obložene otrovom.

Zanimljivosti

  • Hiruko (蛭 子) se može prevesti kao "dete pijavica".
  • Hiruko je Japanski Bog ribarstva.
  • Hiruko i Treći Kazekage su Sasorijeve omiljene lutke.

Pojavljivanje

Hiruko se pojavluje u Naruto Šipudenu: Epizoda 20.

Poglavlje 255, strana 5.