FANDOM

Hiruzen Sarutobi
Hiruzen
Pojavljivanje
Informacije
Nindža Rank

Hiruzen Sarutobi  (jap. 猿飛ヒルゼン, engl. Sarutobi Hiruzen) je bio moćan nindža hvaljen kao bog sinobija. On je Treći Hokage (三代目火影,Sandaime Hokage) i učitelj Cunade, Džeraje i Oročimarua. On je sin Saskea Sarutobija.

Pozadina

Hiruzen New Hokage

Hiruzen u trenutku kad je saznao da postaje Hokage

Hiruzen je odrastao kao sin Saskea Sarutobija, o kom se malo zna, osim da je bio dobar nindža.Bio je učenik prvog i drugog Hokagea. U mladosti Hiruzen se takmičio sa Danzom Šimurom. Hirunzen i Danzo su takođe bili članovi i tima Tobirama. U prvim delovima mange i anime Danzo se uopšte ne pojavljuje. Tokom Prvog šinobi rata, Drugi Hokage, Hiruzen, Danzo i još par nindži Hiruzenovog godišta bežali su pred Specijalom Zlatnom jedinicom Sela Oblaka, koja je brojala dvadest moćnih nindži. Neko je trebalo da odvuče tu jedinicu. Danzo je hteo da se prijavi, ali je Hiruzen bio brži, pa je Drugi Hokage, pre svoje pogibije izabrao Hiruzena za naslednika.

Team hiruzen

Mladi Hiruzen sa svojim genin timon(Cunade, Oročimaru i Džeraja)

Hiruzen je kao mladić dobio da podučava tim u kom su Džeraja, Oročimaru i Cunade. Hiruzenov miljenik bio je Oročimaru zbog talenta koji je posedovao.Hiruzen je u Oročimaruu video svog naslednika,i rekao je da je Oročimaru bio poseban i da je bio potreban selu u tom mračnom dobu. Jednom je Džeraji držao lekturu o tome kako treba da se ponaša. Takodje je pokazao Džeraji tehniku prizivanja, ali je mali Džeraja izveo tehniku pre potpisivanja dogovora sa životinjama, pa je završio u Selu Žaba na Planini Mojobuku.

Treći Hokage se oženio sa mladom kunoiči Bivako i dobio sina Asumu i imao je još dece, jer je u mangi prisutan Konohamaru, njegov unuk, koji nije Asumin sin. Izmedju Asume i Hiruzena je postojala razmirica i Asuma je bio buntovnik, protiv svoga oca,pa je stupio u službu Dvanaest nindža monaha.

Orochimaru leaves

Hiruzen nakon neuspeha da zaustavi Oročimarua

Negde u vreme Četvrtog Hokagea ili ranije, u selu su počeli da nestaju seljani, nindže različitih rangova od genina, pa do džonina i ANBU operativaca, a svi nestali su vidjeni sa Oročimaruom. Hiruzen i dva ANBU operativca otkrivaju Oročimaruovu tajnu laboratoriju. U mangi u laboratoriji su prikazani mnogi zarobljeni ljudi i dosta telesnih delova, sa kojima je Oročimaru eksperimentisao, ali u animi oni nisu prikazani. Na pitanje šta to izvodi, Oročimaru otkriva svoju ambiciju da traga za džicuom besmrtnosti i večne mladosti i da takodje želi da svalada sve džicue koji postoje i postojaće. Potom zlikovac aktivira eksploziju. Treći Hokage jedini preživljava eklsploziju, ima Oročimaruov život u svojim rukama, ali pušta ga u nadi da se nikada više neće videti.

Group Hiruzen vs Kurama

Hiruzen lice u lice sa Kuramom

Ipak ta nada je bila greška kako Treći priznaje.

Tokom porođaja Kušine Uzumaki i napada Devetorepe Lisice, Hiruzen predvodi nindže Lišća u odbrani od Lisice, dok se Minato sukobio sa Tobijem. Pre toga je Hiruzenova žena, Bivako Sarutobi, poginula od Tobijeve ruke. Minato pobeđuje Tobija, i gine zajedno sa Kušinom, zapečativši Devetorepu u Naruta.

Tokom Hjuga incidenta, Hiruzen je prisustvovao dogovoru izmedju Hiašija i Hizašija, posle pokušaja otmice. Čak postoji verovatnoća da je Hiruzen tokom potpisivanja dogovora o miru imao susret sa Glavnim nindžom oblaka.

Tokom Učiha incidenta, Itači Učiha moli Hiruzena da zaštiti Saskea, zanjući da je Hirunzen bio jedini od seoskih zvaničnika, koji se protivio masakru.

Ličnost

Hiruzen ima sve osobine i predispozicije kao pravi vođa. Donosi mudre odluke. Veoma je blag prema svojim voljenima i svirep kada to zatreba, ali ipak po pitanju nemilosrdnosti se razlikuje od ostala tri hokagea jer u tom pogledu nije dovoljno čvrst (imao je šansu da ubije Oročimarua, kada je postao kriminalac, ali nije mu srce to dozvolilo). Hiruzen je u stanju da žrtvuje sebe zarad dobrobiti sela. On uvek zna kako da te oraspoloži, i zna iz čoveka da izvuče najbolje.

Izgled

Hiruzen je nižeg rasta, ima smeđu kosu jareću bradu nalik na Hagoromovu. On je jedini hokage koji uvek nosi tu uniformu. Dok je bio mlađi imao je crni mantil i sivo-beli prsluk.

Sposobnosti

Hiruzen's shadow clones

Hiruzen stvara senke klona

Hiruzen je jedan od najačih Hokagea ; bio je toliko moćan da su ga prozvali Bog Šinobija, u svojim najboljim danima je rečeno da je bio najjači kage od svih ostalih kagea. Enma je komentarisao da je Hiruzen u svojim najboljim danima mnogo jači od onog koji se borio sa Oročimaruom. Čak i kao veoma star on je pokazao da ima velike rezerve čakre. Hiruzen je takodje bio poznat po imenu Profesor, što ukazuje da je imao veliki broj tehnika u svom arsenalu.Uvek je verovao u svoje moći i kada se sreo sa reinkarniranim prvim i drugim Hokageom jednostavno je rekao : "Spremite se da budete pobeđeni". Oročimaru je naglasio: "Možda bi ti i uspelo, da si jedno deset godina mlađi".

Latest (8)-0

Hiruzen u otvorenoj borbi sa Tobiramom

Tajdžicu

Hiruzen je bio veoma vešt u tajdžicuu. To je dokazao kada se ravnopravno borio sa oživljenim Haširamom i Tobiramom. Pokazao je veliku brzinu i fizičku snagu za svoje godine. Zajedno sa Enmom je razbio Haširamino drveće, a tokom borbe sa Džubijem je pokidao jedan od njegovih repova. Međutim Hiruzen kada je bio mlad je bio perfektan u tajdžicuu, a po fizičkoj snazi se mogao meriti i sa članovim Sendžu klana.

Nindžicu

Five nature attack

Hiruzen koristi svih 5 elemenata

Od svojih sposobnosti Hiruzen je najviše koristi nindžicu. On je jedan od retkih koji je mogao da koristi svih 5 elemenata. Čak je mogao i da kombinuje različite vrse elemenata. Bio je vešt u korišćenju tajnih tehnika a posedovao je i senzor moći sa kojima je mogao da oseti prisustvo protivnika Takođe, Hiruzen je bio poznavalac velikog broja znakova ruku. Mogao je da kombinuje svih pet stilova odjednom kad bi uradio Tehniku Klona Seneke. Njegovu moć dok je bio mlađi dokazuje da je imao Oročimaruov život u svojim rukama i da ga je pustio. Hiruzen je dobro koristio Vatreni stil, kada je mogao da baca ogromne Vatrene napade, pa čak i manje eksplozije. Zemljanim stilom je moago da manipuliše kamenjenm i zemljom. Bio je u stanju da onesposobi protivnika stvorivši reku blata ispod njega. Mogao je tada da protivnika napadne Vatrnim stilom, koji izgleda kao zmajeve glave. U korišćenju ostala tri elementa se baš i nije dokazao, ali se vidi da je u stanju da obavi osnovne napade ta tri elementa. Kada kombinovao svih pet stilova, to bi bio izuzetno jak napad.

Enma-0

Enma

Džicu Prizivanja

Hiruzen je imao potpisan ugovor sa rasom majmuna. Tokom borbe je mogao da prizove kralja majmuna - Enmu. Enma je imao veoma jako i izdržljivo telo i mogao je da se transformiše iz oblika majmuna u adamantijumski skiptar. Kada se Enma transformiše, Hiruzen ga koristi kao borbeno oružje.Treba spomenuti da je Enma bio veoma lojalan Hiruzenu i uvek bio sreman mu pomogne tokom borbe.
Images-1431280633

Hirunzen koristi tehniku Senke Šurikena

Bukijdžicu

Hiruzen je bio i odličan u rukovanju oružijem. Koristio je tehniku Klonova Senke Šurikena, koja bi slično tehnici Klonova Senke napravila mnoštvo Šurikena. Takođe je Hiruzen Enmu mogao da koristi kao adamantijumski skiptar koji može da se produžava. Sa njim je čak uspeo da izgura Devetorepu Lisicu van sela.

Fuindžicu

Latest (7)-0

Pečat kosača smrti(Shiki Fujin)

Tokom svog života, Hiruzen je imao veoma veliko znanje o fuindžicuu. Od njega najznačajnija tehnika je Džicu pečaćenja:Pečat kosača smrti(Shiki Fujin). Ovaj džicu je iskoristio Četvrti Hokage Minato Namikaze da zapečati Kuramu u Naruta a Hiruzen ga je iskoristio da zapečati Oročimaruove ruke(iz razloga što nije imao snage da zapečati celu njegovu dušu). Ko god izvede ovaj džicu mora žrtvovati život jer je to Džicu sa visokom cenom. Međutim, Hiruzen je pokazao da je spreman na sve i da nežali svoj život jer je samo želeo spas za svoje selo. Tokom svoje borbe sa Oročimaruom je izjavio sledeće: "Onaj ko izvede kosačev pečat smrti da pošalje dušu svog neprijatelja u ništavilo, mora žrtvovati svoj život ako želi da uspe.Kada se ritual Pečata završi, umreću, ali ću umreti srećan znajući da sam te povukao sa sobom" . Oročimarua je spasilo to što je Hiruzen bio star i to što je iskoristio previše Čakre boreći se sa prvim i drugim Hokageom.

Čakra

Hiruzen je u prvom delu mange i anime Naruto imao velike rezerve Čakre za svoje godine. Dok je bio mlađi one su bile mnogo veće. Zapamćen je kao jedan od hokagea sa najvećom količinom čakre. Hiruzen je koristio jako vešto papirne bombe. Budući da je mogao da koristi svih pet elemenata mogao je da koristi veliki broj tehnika tih elemenata.

Inteligencija

Hiruzenu je dugo borbeno iskustvo dalo mogućnost da prepozna tehniku samo videvši znake rukama. I da bude pod pritiskom od strane protivnika, Hiruzen može brzo proceniti situaciju i doneti odluku.

Statovi

Knjiga Podataka Nindžicu Tajdžicu Gendžicu Inteligencija Snaga Brzina Čakra Znakovi rukama Ukupno
Prva 5 5 5 5 3 3 3 5 34
Druga 5 5 5 5 3 3 3 5 34

Pregled priče

Prvi deo

Hiruzen se pojavljuje još u prvim delovima manga i animea Naruto, a zapaženiju ulogu ima za vreme čunin ispita.Prvi put je prikazan kako sa kristalnom kuglom prati Narutovo kretanje, kada ga juri Mizuki. Zatim kada je pratio Konohamaruovo i Narutovo upoznavanje. Nakon toga daje timu 7 misiju u Zemlji Talasa. Tokom čunin ispita Hiruzen objašnjava mladim nindžama da je čunin ispit određen kao balans moći izmedju nacija. U daljoj fazi, Oročimaru premaskiran u Kazekagea, otima Hirunzena i izaziva ga na borbu do smrti. Da bi sprečio mešanje, postavio je duplu barijeru koju su kontrolisali njegovi telohranitelj, Četvorka zvuka.
Hiruzen vs Orochimaru

Hiruzen u borbi sa Oročimaruom

Latest (11)

Hiruzen umire sa osmehom

Hiruzen je prethodno shvatio da se Oročimaru vratio i da je pored opsesije moći i uništenja sela, njegova nova opseija Saske Učiha. Hiruzen se odlično nosi sa Oročimaruom, i pokaziuje svoje odlično znanje, što se tiče Prirodnih Transformacija. Međutim borba postaje neravnopravna, kada Oročimaru koristi zabranjenu tehniku Reanimacije, da prizove Prvog i Drugog Hokagea. Hirunzen shvata da nema druge nego da koristi Minatov Pečat Kosača Smrti, kojim je Kurama zapečaćena u Naruta, kako bi zapečatio duše mrtvih Hokagea. On uspeva u tome, i pokušava da zapečati Oročimarua, ali mu ovaj sa ledja zariva Kusanagi mač, koji je prizvao. Sledi duga i iscrpljujuća borba natezanja. Shvativši da mu nije mnogo ostalo, Treći Hokage pečati Oročimaruu samo ruke, čime ga lišava upotrebe bilo kog Džicua, za sva vremena. Potom umire sećajući se Naruta i svih ljudi koje je poznavao, i prisećajući se Oročimaruovog izgleda kao deteta, govoreći da se nada da će se njih dvojica sresti u boljim okolnostima u nekom drugom svetu, dok besni Oročimaru arlauče i kune svog bivšeg učitelja. Potom je usledila sahrana, na kojoj su svi seljani mogli da polože cveće na grob mrtvog Hokagea i palim borcima u invaziji. Asuma je čak tvrdio da kiša pada jer i nebo plače za Hokageom, koji je najduže vladao i ostvario najveći mir za selo.

Drugi deo

Latest (12)

Oživljeni hokagei stižu na bojno polje

Hiruzen leaves-1

Hiruzenova duša se vraća u Čistu zemlju

Pojavljuje se za vreme šinobi rata kada je oživljen zajedno sa preostalia tri Hokagea od strane Oročimarua kako bi Saske mogao da priča sa njima. Začuđen time što ga je učenik oživeo da Saskeu da odgovore, a ne da uništi Selo Lišća, Saskeu priznaje da je selo umešano u pokolj Učiha klana.Nakon dugog razgovora, Oročimaru, Saske, Taka i oživljeni Hokagei stupaju na bojno polje protiv Džubija. Takođe Hirunzen je spasao Naruta od Džubijevog poslednjeg oblika Božijeg drveta. Kada je Kaguja napala, on i ostali oživljeni Hokagei nisu pali u Beskonačni Cukujomi. Nakon pobede nad Kagujom njegova duša se vratila u Čistu zemlju.

Zanimljivosti

  • Sarutobi je jedini Hokage koji je nosio uniformu Hokagea sve vreme.
  • Sarutobi je učestvovao u sva četiri rata (bio je živ u prvom, drugom i trećem, a reanimacija u četvrtom.)
  • Sarutobi je hokage sa najdužim mandatom od svih drugih Hokagea (vladao je oko 40 godina).
  • Masaši Kišimoto je mislio da Sarutobija učini Psom, tj. da Pas koji priča bude Treći Hokage, ali je odustao od te ideje zato što je bila previše "čudna".
  • Hirunzena su zvali "Profesor" zbog velikog broja tehnika koje je poznavao.
  • Hirunzen deli mnoge sličnosti sa Učiteljem Rošijem (Kornajčin Vrač) iz zmajeve kugle. Oboica su mudri starci, duge bele brade, koji služe kao mentori I uzori glavnom junaku i koji su u jednom trenutku morali da iskoriste tehniku pečaćenja svojih protivnika, koja oduzima život korisniku tehnike, Hirunzen je pečatio Oročimaruove ruke tehnikom pečata smrti,a Roši kralja Pikoloa u električnu posudu. Jedina razlika je što je Hirunzen preminuo, dok je Roši ostao živ.
  • Hiruzen je jedina osoba koja je licno poznavao ostale hokagee.