FANDOM

Indra Ocucuki
Indra (1)
大筒木イントラ Ōtsutsuki Indora
Pojavljivanje
Manga Poglavlje #462
Anime Naruto Šipuden epizoda #203
Film Poslednji: Naruto film
Igrica Naruto Šipuden: Ultimativni Nindža Udar
Pojava Manga, Anime, Film, Igrica
Informacije
Datum rođenja Januar 4
Pol Muški
Kekei Genkai Sharingan Triple.svg Šaringan
Indrams Mangekjo Šaringan
Klan Tsutsuki Symbol.svg Ocucuki Klan
Nindža Rank
Porodica
Kaguja Ocucuki (Baba)
Hagoromo Ocucuki (Otac)
Hamura Ocucuki (Stric)
Ašura Ocucuki (Brat)

Indra Ocucuki (大筒木イントラ, Ōtsutsuki Indora) je bio stariji sin Hagoroma Ocucukija i predak Učiha Klana.

Pozadina

Hagoromo and his two sons

Hagoromo trenira Indru i Ašuru.

Indra je bio prvi sin Hagoroma, on je nasledio očeve oči: njegove dojdžicu moći (Šaringan), moćnu čakru, i duhovnu energiju. Od malih nogu on je pokazao veliki talenat za Ninšu. Zbog svojih sposobnosti, Indra je vodio usamljenički život — pronalaženje da ne treba da zavisi od drugih. Kada je Hagoromo bio na samrti, izabrao je Indrinog mlađeg brata, Ašuru, da brine za njegov san kako bi mir vladao svetom.

Omražen i ljubomoran zbog toga što njegov otac nije izabrao njega, Indra od iskušenja Crnog Zecua, krenuo je u rat protiv brata tvrdeći da je on od rođenja predodređen da bude očev naslednik. Ova braća su se konstantno borila da dokažu ko je pravi naslednik Ninšua. Indrini potomci, Učihe nastavili su borbu koju je započeo Indra, protiv potomaka Indrinog mlađeg brata, Sendžua, ne znajući kako je njihova mržnja došla prema drugom klanu.

Ličnost

Indra 39 s solitude

Indra pravi svoj put nezavisan i sam.

Prepoznavajući svoje talente, Indra je postao ponosan i nezavisan, odlučujući da nastavi svoj put bez drugih. Pošto je proveo čitav svoj život oslanjajući se na sopstvenu snagu, verovao je da njegova moć može napraviti nešto moguće. Kao takav, on je verovao da su sila i snaga krajnji ključ za mir. Ironično, njegova baba je imala istu ideologiju kao i on. Iako je voleo svog oca u velikoj meri, on je kasnije počeo da prezira i njega i Ašuru zbog njegove odluke. A Crni Zecu ga je iskoristio zbog njegove mržnje, zbog čega je Indra osporio očevlju odluku. Indrina ideologija će imati velike uticaje na njegove potomke, posebno na njegove reinkarnacije Madaru i Saskea. Uprkos njegovom statusu kao vuk samotnjak, Indra je najverovatnije pronašao svoju ženu, koja je bila ključ za njegove potomke.

Izgled

Indra ima dugu plavu kosu koju je vezao u rep, ima dve oznake iznad očiju, koje simboliraju to da je ne zaustavljiv, i ako mu se u očima stalno pojavljuje Šaringan, moguće je da je imao crne oči, isto kao i svi njegovi potomci. Od odeće je nosio istu kao i njegov brat, beli kimo sa crnim magatamama. Kod ušiju je takođe imao (Kao i Hagoromo, Ašura i Hamura) dva repiča vezana u zavoje.

Sposobnosti

Indra 39 s Susanoo

Indrin perfektan — Susano.

Od malih nogu, Indra je bio priznat kao čudo i neverovatni genije, u njegovim očima narod je video njegovog legendarnog oca. U borbi, Indra je imao mač, pokazivajući veliku stručnost u Kendžicuu. Pored svoje veštine u borbi, Indra je nasledio "oči" svog oca: snažnu čakru i moćnu dugovnu energiju.

Doudžicu

Indra ms

Indrinog Mangekjo Šaringan.

Indra je posedovao mešavinu Kagujinog doudžicua; Šaringan. On je takođe probudio i napredniji oblik: Mangekju Šaringan, koji je verovatno nastao od Hagoromovog Rinegana. Pomoću Mangekja, Indra je bio prvi korisnik Susana.

Legat

Indra 39 s Successor

Indrina čakra se naseljava u Saskeu.

Hagoromo je istakao da je Indrina čakra ostala nakon što je njegovo telo bilo uništeno, i da se njegova čakra reinkarnirala u različitim pojedincima kroz istoriju. Madara Učiha, prethodna reinkarnacija, pomogao je da se stvori prvo nindža selo zajedno sa Ašurinom prethodnom reinkarnacijom, Haširamom Sendžu. Međutim, Madara je na kraju prihvatio Indrinu ideologiju, zbog različitih događaja a i zbog toga što je stalno tražio veću moć. Madarina ambicija je toliko rasla da ga je navela da poželi, i na kraju ukrade Haširamin DNK, nehotice dobija deo Ašurine čakre i zadržava je u sebi. Kao rezultat toga, Madara je probudio Rinegan. Nakon Madarine smrti, Indra se reinkarnirao u Saskea Učihu.

Prema Crnom Zecuu, reinkarnacije Indre i Ašure su skoro uvek u sukobu sa jednim drugima i retko rade zajedno. Naruto i Saske su jedni od izuzetaka, pod predpostavkom drugi izuzeci su postojali pre više stotina godina.

Na kraju, Ašurina zadnja reinkarnacija, Naruto Uzumaki je uspeo da uradi ono što sve Ašurine prethodne reinkarnacije nisu uspele: okončao je raskol dve smrtne linije Ašure i Indre i njihovih reinkarnacija, koju je okončao nakon što je pobedio Indrinu reinkarnaciju, Saskea Učihu, u svojoj poslednjih bici, koja je bila presudna za gorku svađu koja je trajala vekovima.

Zbog Indrine sebičnosti i akcijama da preuzme očevu titulu za sebe, Indrini postupci će dovesti do vekova krvoplića između njegovih pozomaka i Ašurinih.

Zanimljivosti

  • "Indra" doslovno znači "Kralj Bogova" u Sanskritu, оvo je moguće povezivanje Indrinom opsesijom sa očevom titulom.
  • Rivalstvo Indre i Ašure i njihovih potomaka (Učiha i Sendžu) potiče iz hinduističkih i budističkih religija gde su Bogovi, predvođenim Indrom, u stalnoj borbi protiv Asure. U učenjima, Asura je bio zlonameran Bog koji je vodio đavole, dok je Indra bio dobronameran, ali u serijalu Naruto ove uloge su zamenjene.
  • Kao i njegov otac, on je zadobio mač u borbi. Njegov izbor glavnog oružija, moglo je predstavljati njegovu želju za vlašću, dok je izbor njegovog brata bio Šakujo koji predstavlja želju za ljubavi i mirom.