FANDOM

Latest-1449344015

Jukimaru drži belu kameliju.

Jukimaru (幽鬼丸, Yūkimaru) je bio malo siroče koje je Oročimaru koristio za svoje eksperimente sa trorepom zveri, Isobuom.

Pozadina

Guren+as+a+Child

Guren kao dete ubija Jukimaruovu majku.

Jukimaru je od malena živeo u selu sa svojom majkom, ali jednog dana je Guren, koja je radila za Oročimarua napala selo u kojem je Jukimaru živeo, i pobila skoro sve stanovnike, zajedno sa Jukimaruovom majkom. Kada je Jukimaruova majka umrla, njena krv je obojila bele kamelije u crveno.

Latest-1449345099

Ličnost

Jukimaru je ćutljiv i nežan dečak. Kada je pitao Naruta gde je njegova kuća, Naruto mu je odgovorio ''Tvoj dom je tamo gde neko misli o tebi.'' i tada je Jukimaru shvatio da je njegov dom kod Guren.

Sposobnosti

Latest-1449345099

Jukimaru kontroliše Isobua.

Iz nepoznatog razloga, Jukimaru može delimično da kontroliše Isobua, Trorepu zver. Uz pomoć pilula, koje Kabuto daje Jukimaruu da proguta, i Gureninog kekei genkaia, kristalnog stila, oni mogu da prizovu Isobua, ali ne i da ga kontrolišu. Jukimaru može da zaustavi Isobua na vrlo kratko vreme, ali tada on trpi veoma snažne bolove. Za to vreme Guren zatvori Isobua u četvorostranu kristalnu barijeru.

Zanimljivosti

  • Jukimaruovo omiljeno cveće su bele kamelije.
  • Jukimaru je veoma sličan sa Jagurom (džinčuriki trorepe) zato što obojica vole prirodu i cveće.
  • Jukimaru kao i njegova majka zna da svira flautu lista. Pesma koju oni sviraju se zove ''Guren''.
Naruto - Guren Theme04:00

Naruto - Guren Theme