FANDOM

11016715 883067018414474 4279871878658873504 o-1-

Princeza Kaguja

Pažnja: Molimo vas da NE pišete gluposti po člancima, tipa "Ovaj lik ne valja", "Ovaj lik valja", "On mi je omiljeni lik", "On je najjači"... Takođe ne smete vređati druge i pisati ružne reči!

Princeza Kaguja Ocucuki bila je majka Hagoromoa i Hamure Ococukija i osoba koja je odgovorna za prvu upotrebu čakre.

Pozadina

Vekove pre glavne radnje, po Madari Učihi, ljudi su bili u ratu.Postojalo je Božije drvo.Drvo je dalo plod, nešto što se dešava jednom u milion godina.Iako je tradicija da se plod ne jede od strane ljudi, Princeza Kaguja je uvidela šansu da preokrene rat u svoju kosist, i pojela plod, postavši prva osoba sa čakrom.Kaguja od tog trenutka razvija neverovatne sposobnosti...Bila je prva osoba sa dva doidžicua Bajkuganom i RineŠaringanom u isto vreme. Drvo je u znak odmazde postalo Desetorepa zver i počelo da progoni ljude.Kagujini sinovi, Hagoromo i Hamura koji su od majke nasledili čakru, će se kasnije boriti protiv Džubija i poraziti ga.Hagorome je svoju moć upotrebio da porazi Drvo, tj Desetorepu zver i da propoveda svoju religiju i koncept čakre.No  rat ni tada nije prestao. Nakon mnogo godina Kaguja se vrća (prizvana je od strane Crnog Zetsua, koji je izdao Madaru) i zamalo uništava svet. Međutim, biva zaustavljena od strane Naruta i Saskea koji je uz pomoć Hagoromove snage pečate zajedno sa Crnim Zecuom pomoću džicua Šest Staza Čibaku Tensei. Tada je Kaguja konačno poražena.

Izgled

Kaguya !render-1-

Kagujin pun izgled

Kaguja ima dugu svetlo plavu kosu, braon izrastline na glavi nalik rogovima( zbog kojih je bila zvana kao "Boginja Zec").Takođe ima Bjakugan(bele) oči I treće oko(Rinešaringan).Ima bledo-zelenkastu kožu, Tamno crvene usne I crne duge nokte.Nosi ljubičasto-belo-žuti kimono nalik onom koji imaju Dindžuriki Džubija ,Indra I Ašura.

Sposobnosti

180-1

Kaguja upravlja munjevitim stilom

Kaguya's dojutsu-1-

Kagujin Bjakugan i Rinešaringan

Kaguja se može reći najjača osoba koja je ikada postojala, sobzirom da je jača i od Madare poseduje veoma velike neopisive moći. Kagujin Kekei Genkai je Bjakugan, a Kekei Mora joj je RineŠaringan (znači i ona verovatno može da baci Beskonačni Cukujomi). Ona poseduje enormnu količinu čakre, koju čak ni Madara ne može da kontroliše. Kaguja takođe može da upravlja vremenom i svim stilovima. Kaguja ima i Kekei Genkai kostiju slican kao kod Kimimaroa samo što je dosta jaci. Ona može da putuje kroz dimenzije.

Bjakugan i Rinešaringan

Kaguja je prva osoba sa Kekei Genkaiem Bjakuganom, jednim od tri velika doudžicua, a pored Bjakuna ona takođe poseduje i Kekei Moru: RineŠaringan (Mešavina Šaringana i Rinegana) sobzirom da može da upravlja bez imalo prepreka Bjakuganom a da pritom ima i Kekei Moru, onda ona ima najveću količinu čakre. Kaguja se samo pojavljuje u Mangi. S obzirom da poseduje RineŠaringan, Kaguja može da aktivira Beskonačni Cukojomi.

Kaguya-bone-300x153

Kaguja vadi kosti iz svojih ruku

Sveubijajuće kosti

Kaguja je prva osoba sa ovom Kekei Morom. Moze da izbaci kosti iz bilo kog dela tela, kao Kimimaruov Šikotsumjuaku samo što je mnogo jače. Moze da ih ispali i koristi dzicu putovanja kroz dimenzije. Kaguja ovom sposobnosti može da probije bilo šta i pretvori ga u pepeo.

Kontrola prostora

Kaguja može da se prebacuje u druge dimenzije i da prebacuje druge osobe u druge dimenzije. Ona bi otvorila portal sa jedne strane i prebacila bi se bilo gde; takođe može tako i da teleportuje kosti. Kaguja može da koristi i Traženje istinite lopte, i ona ima najjaču varijaciju ove tehnike (Ekspanzivna lopta traženja istine) koja je neopisivo moćna. Kaguja može da koristi Osamdeste božijih vakum napada.

Zanimljivosti

  • Kaguja i Hagoromo poseduju treće oko samo je to kod Hagoroma Rinegan a kod Kaguje RineŠaringan.
  • Kagujin nadimak je boginja zec,zbog njenih izrastlina na glavi.
  • Nije poznato, ali se sumnja da je Kaguja kreirala Bjakugan, koji je ujedno i možda prvi Doudžicu.
  • Kišimoto je priču o Kaguji pozajmio iz Starih Japanskih legend.