FANDOM

Karin (香燐, Karin) je član tima Taka (prvobitno Hebi), čiji je vođa Saske Učiha. Po rečima Kabuta, ona je iz Uzumaki klana, što je čini daljom rođakom Naruta Uzumakija.

Pozadina

Dfzi

Karin kao dete

Karin je poreklom Uzumaki, o čemu svedoči njena crvena kosa, odlika većine Uzumaki članova, a pretežno žena. Pošto se Uzumaki klan usled uništenja njihovog sela raštrkao po svetu, Karin je bila pripadnik nindža sela trave. Tokom Čunin ispita, Karin se izgubila i naletela je na ogromnog medveda, koji ju je napao. Tada joj je u pomoć pritekao Saske Učiha. Karin je od tog trenutka razvila simpatije prema Saskeu.

Kasnije, Karin stupa u Oročimaruovu službu i zli Sanin koristi njenu snažnu čakru, po kojoj je njen klan poznat, za svoje planove, eksperimentišući sa Karin.

Pošto je ubio Oročimarua (navodno), Saske sastavlja tim u koji uključuje Karin, usled njene sposobnosti da osoba koja je ugrize za ruku obnavlja rezerve čakre.

Tokom vremena sa timom Hebi, Karin je pokazala prezir prema Suigecuu Hozukiju. Takođe je pokazala veliku opsednutost Saskeom, što se vidi u njenoj nameri da drogira Suigecua i Džugoa dok je Saske bio u nesvesti, kako bi ga iskoristila.

Sasuke stabs Karin and Danzo

Saske ubada Karin sa namerom da smrtno rani Danzoa

Tokom Saskeove borbe sa Danzoom, Karin otkriva Danzovu tajnu i upozorava Saskea. Danzo uzima Karin kao taoca, u očajanju, Saske koristi čidori sečivo da kroz Karin ubije Danzoa. Saske potom planira da ubije Karin, ali ga Sakura zaustavlja na odredjeno vreme, dok Naruto i Kakaši nisu stigli.

Sakura leči ranjenu Karin, a Karin u polunesvesti moli Sakuru da ne plače, budući da je ona neprijatelj.

Po dolasku u Selo lišća, Karin biva ispitivana od strane Ibikija Morinoa. Karin takođe primećuje Naruta i njegovu svetlu čakru, ali biva zgrožena kada vidi Demona u Narutu.
89ijk

Karinin specijalni džicu

Tokom svog zatočeništva, Karin se pretvara da ima napad besa i dere se na Saskeovu sliku, kao bi odvukla pažnju čuvarima i izvadila alat za obijanje.

Ličnost

Karin je sangvinična osoba sa izraženom inteligencijom, što pokazje činjenica da je otkrila tajnu Danzove ruke u koju je usadio više Šaringana.

Zanimljivosti

  • Ime "Karin" je napravljena od japanskih simbola za "miris" ili "parfem" (香) i "fosfor" (燐).
  • Prema podacima:
    • Karin želi da borbu sa Suigecuom.
    • Karinin hobi je sakupljanje parfema.
    • Karinina omiljena hrana je okonomijaki, dok mrzi jiaozi.
    • Karinina omiljena rečenica je "Ženina želja može proći čak i kroz kamen" (女の一念、岩をも徹す,Onna no Ichinen, iwa o mo tōsu).
    • Karin je ukupno završila 50 zvaničnih misija: 25 D-rank, 16 C-rank, 7 B-rank, 2 A-rank, 0 S-rank.