FANDOM

Kiba Inuzuka  (jap. 犬塚 キバ, engl. Inuzuka Kiba) je čunin Konohe i član je tima 8 kao i Inuzuka klana.

Pozadina

180px-Kiba Inuzuka & Akamaru Part 2

Kiba sa Akamaruom u drugom delu

Kada je bio mlađi, Kiba je na poklon od svoje majke dobio psa, Akamarua. Njih dvojica su postali veoma bliski i dobri prijatelji. U prvom delu, Akamarua nosi u svojoj jakni a u drugom delu je Akamaru toliko porastao da Kiba može da sedi na njemu.

U prošlosti, Kiba je poznavao svog oca, ali ga je Kibina majka oterala, ostavljajući Kibu samo sa njom i njegovom starijom sestrom, Hanom.

Kiba čini tim Kurenai, sa članovima Hinatom i Šinom. Oni su kao tim odlični za potragu, zahvaljujuci Kibinom njuhu, Hinatinom Bjakuganu i Šinovim insektima.

Sposobnosti

Jinjū Kongō Henge Santōrō

Kiba i Akamaru pokazuju jednu od svojih naprednih zajedničkih tehnika.

Kao i većina Inuzuka, Kiba zajedno sa svojim psom koristi mnoge tehnike. Kao što su Vučiji Očnjak i Očnjak Alfa Vuka. Sposoban je da koristi pilule za uvećanje čakre, kao i da napravi zamke kao što je to uradio u borbi sa Sakonom i Ukonom kada je lažirao Akamaruovu povredu bacajući desetine kunajija na njih. Kiba ima razvijeno čulo njuha.

Pregled priče

Images-1422372756

Kibina tehnika

Kiba se borio za vreme preliminarnih čunin ispita sa Narutom gde je izgubio, a pod napadom na Konohu bio je pod Kabutovim gendžicuom. U potrazi za Saskeom, borio se sa braćom Sakon i Ukon, čak je hteo da izvrši samoubistvo kako bi ih ubio. Na kraju borbe, saveznici Konohe iz Sela Peska dolaze i u zadnji čas i spašavaju Kibu i Akamarua. Kankurou zarobljava Sakona i Ukona u svoju lutku, pa ih potom i ubija.
Screenshot 1-3

Kiba u Manga epilogu

U drugom delu zapaženu ulogu ima za vrem potrage za Itačijem kada se sa ostalim nindžama konohe borio sa Tobijem, potom je vidjen kako sa svojim psom traga za Saskeom. Za vreme pejnove invazije, sa svojom majkom se borio sa jednim od Pejnovih tela. U četvrtom velikom šinobi ratu je smešten u petu diviziju. Prikazan je kako se bori sa Zetsuovim klonovima, a posle saznanja da sa Naruto i Kiler B bore sa Tobijem prikazan je kako trči sa ostatkom Konohe 11 ka tom mestu.

U epilogu počinje da izlazi sa Tamaki

Zanimljivosti

  • Kiba znači očnjak, Inu znači pas, a zuka znači malo brdo.
  • Kibina velika želja je revanš sa Narutom.
  • Kibina omiljena reč je Akamaru (赤 丸).
  • Kiba je rangiran kao 15. najpopularniji Naruto lik.