FANDOM

300px-Kidōmaru

Kidomaru

Kidomaru (jap. 鬼童丸,engl. Kidōmaru)  je bio šinobi iz sela sakrivenog u zvuku i član četvorke zvuka.

Sposobnosti

Prema Oročimaruu, Kidomaru je najpametniji član četvorke zvuka, bio je veoma vešt strateg i kao i ostatak svog tima bio je dobar korisnik barijera. Bio je veoma dobar strateg, jako brzo je analizirao svoje protivnike i nalazio im slabe tačke, voleo je da se poigrava sa svojim protivnicima sve do ih ne ubije, Kao i ostatak četvotke zvuka imao je znak kletve.

Images-1422307504

Kidomaru u Prokletom Pečatu nivo 2

Pregled priče

Kidomaru se prvi put pojavljuje za vreme invazije na selo lišća kada je zajedno sa ostatkom svog tima napravio veliku barijeru oko mesta gde su se borli Oročimaru i Hiruzen.

Kasnije je poslat od strane Oročimarua da zajedno sa ostatkom četvorke zvuka dovede Saskea Učihu. Kada je stigao u Konohu Saske je dobrovoljno odlučio da pođe. Na putu ka selu zvuka, četvorka se susreće sa dva džonina iz sela lista i koriste svoje znakove kletve da ih pobede. Pošto Džirobo nije uspeo da zaustavi sve članove tima iz sela lišća već samo Čodžija, Šikamaru i njegov tim ih ponovo napadaju. Kidomaru stupa u borbu sa Nedžijem, koji jedini ima odgovor na njegove sposobnosti, Nedži na kraju ubija Kidomarua.

Images-1422307541

Kidomaru u Prokletom Pečatu nivo 1

Zanimljivosti

  • Bio je jedini član četvorke zvuka koji je nosio traku sela zvuka.
  • Kido znači demonsko dete, a maru je prefiks za muška imena u japanu.