FANDOM

Kiler Bi
Sdsdsd
Kirabi, Bi ili Kiler Bi

Ime na japanskom

(キラービー, Kirābī)

Pol

Muški

Broj Godina

Deo II: 36

Visina

Deo II: 192 cm

Težina

Deo II: 87.1 kg

Krvna Grupa

B

Kekei Genkai

Nema

Klasa

Džindžuriki

Pripadnost

Selo Oblaka

Nindža Rank

Deo II: Džonin

Kiler Bi  (キラービー, KirābīViz: Killer Bee) je šinobi iz sela sakrivenog u oblacima i domaćin osmorepe zveri.

Pozadina

Kiler Bi je u ranijim godinama svog života bio okupljen na ispitu koji je trebao da odabere partnera za Eia (A). Od svih kandidata Bi je jedini uspeo da pravilno izvede dupli lariant sa Eiom, tako je postao njegov partner i dobio ime B dok je  Ei rekao da su njih dvojica od danas braća.

Killer-bee-and-8th-tailed
Images-1422724786

Kiler Bi i EJ

Od svoje pete godine Kirabi je postao veoma dobar prijatelj sa Motoiem. Nakon što je džindžuriki Osmorepe zveri izgubio kontrolu nad njom i ubio Motoievog oca, Bi je izabran za novog džindžurikija. Bi je potom patio od predrasuda stanovnika sela oblaka, Motoi je čak pokušao da ga ubije, kako bi osvetio svog oca. Međutim, Bi je zadržao osmeh na licu i rešio da postane najbolji džindžuriki ikad. 

Bi je kasnije trenirao na Kornjačinom ostrvu i stekao potpunu kontrolu nad osmorepim demonom. Posle treninga na jednoj misiji je zajedno sa svojim bratom i nekolicinom šinobija sela oblaka ušao u borbu sa Minatom Namikazeom gde ga je ovaj pohvalio. Od ovog trenutka Bi je postao heroj u očima stanovnika sela oblaka.

Kada je njegov brat postao raikage, zabranio je Biju da se transformiše u osmorepu zver i da izlazi iz sela kako bi svojim moćnim napadima mogao da otera potencijalne napadača na selo.
Motei-and-killer-bee-fist-bump

Kiler Bi i Motoi su se ponovo pomirili

Killer bee with seven swords and a samehada by theboar-d5wd3e2

Bijev stav

Četvrti Šinobi Svetski Rat

Nakon napada na kage samit I Tobijevog(Obito) proglašenja rata, Savez Šinobi Snaga odlučuje da skloni Naruta I Bia na Kornjačino ostrvo, nakon čega Bi kreće da podučava Naruta džindžuriki sposobnostima. Pošto Naruto i Bi saznaju da je rat u toku, Probijaju zaštitnu barijeru oko Kornjačinog ostrva i kreću ka bojnom polju. U tim trenucima Bia i Naruta napadaju(pokušavaju da zaustave da dođu do bojnog polja) 4 raikage i 5 hokage, pošto ih Naruto uverava u njihove sposobnosti(da su dovoljno jaki i spremni da se bore) oni ih puštaju dalje.

Posle nekog vremena Bi i Naruto nailaze na Nagata i Itačija koje je reanimirao Kabuto i poslao u borbu protiv Snaga Saveza.Bi i Naruto bivaju napadnuti od strane reanimacija u toku borbe Itači uspeva da se oslobodi Kabutove kontrole i pridružuje se Narutu i Biu tako što napada Nagata sa Amaterasuom.Nagato uspeva da uhvati Naruta i kreće da vadi Kuramu iz njega.Tada uskače Bi pokušavajući da pomogne Narutu te i on biva uhvaćen od strane Nagata, kada je sve skoro bilo gotovo.
Nagato Shurado vs Bee Naruto-animeipics-1-

Itači spasava Naruta i Bia

Itači im pomaže da pobegnu i da zapečate Nagata.