FANDOM

Ninja Kosuke

Kosuke Večni Genin

Kosuke Maruboši
(まるぼしコスケ, Maruboshi Kosuke) je genin Sela Lista i poznat je kao Večni Genin i kao najjači genin Sela Lista.

Pozadina

Kosuke je genin preko 50 godina zbog čega je dobio nadimak Večni Genin. Dok je bio dete pravio je mnogo nepromišljenih odluka koje su koštale života njegovih saboraca, zbog čeka je smatrao da ne zaslužuje veći rank od genina. I pored ove njegove odluke nastavio je sa treningom na čemu je inzistirao i Tobirama Sendžu. Tokom života Kosuke je služio takođe Hiruzenu i Minatu. Takođe se borio uz mnoge poznate nindže Sela Lista kao Sakumo Hatake i Prošla generacija Ino-Šika-Čo. Takođe je jedan od retkih koji zna da je Narutov otac Četvrti Hokage.

Ličnost

Kosuke je veoma miran i ljubazan kao ličnost. On je obično sa osmehom na licu čak i na misijama, ali se može postati veoma ozbiljan kada je njegov tim napadnut. Kosuke je veoma lojalan nindža i sledi Volju Vatre.

Sposobnosti

Iako genin Kosuke je dovoljno vešt da postane džonin ali stalno je odbijao da džonin. Svo vreme dok je Kosuke bio nindža dalo je mu je da stekne veliko znanje i iskustvo u borbi. Kosuke je dobar poznavalac tajdžicua i kendžicua. Od čakra tipova Kosuke poseduje Vodeni i Zemljani stil.

Zanimljivosti

- Kosuke svoj nadimak Večni Genin deli sa Moćnim Daiem