FANDOM

Kurama
Kurama2
Kurama (九喇嘛, Kurama)
Devetorepa Lisica (九尾, Kyūbi)
Devetorepa Demonska Lisica (九尾の妖狐, Kyūbi no Yōko, English TV: Nine-Tailed Fox)
Lisica Demon (化け狐バケ狐, Bakegitsune)
Pojavljivanje
Manga Poglavlje #1
Anime Naruto Epizoda 1
Novela /
Film Naruto: Sukob nindži u Zemlji Snega
Igrica Naruto: Sukob nindži
Pojavljivanje Anime, Manga, Igrica, Film
Lični podaci
Vrsta Lisica
Klasifikacija Repata Zver
Senzorski Tip
Džindžuriki Mito Uzumaki
Kušina Uzumaki
Minato Namikaze (Jin polovina)
Naruto Uzumaki
Crni Zecu (Jin polovina)
Obito Učiha (Jin polovina)
Prebivalište Konohagakure Symbol.svg Selo Lišća
Porodica

Hagoromo Ocucuki (Kreator)

Devetorepa Demonska Lisica (九尾, Kyūbi) Kurama (九喇嘛, Kurama) je ogromno čakra čudovište u obliku lisice sa devet repova. Spomenuta je prvi put u prvom poglavlju Naruto mange i u prvoj epizodi anime, kao čudovište koje je napalo selo lišća, i da ga je četvrti hokage zapečatio u Naruta Uzumakija.

Pozadina

Young Biju

Kurama i ostale mlade zveri sa Hagoromom

Hashirama vs Madara (1)

Madara i Kurama protiv Haširame

Vekovima pre osnivanja nindža sela, postojalo je božije drvo zvano Šindžu. i koje je davalo posebne plodove koje su nosile posebnu moć pod imenom čakra. U nekom trenutku u to vreme Kaguja Ococuki je pojela plod drveta i postala prva osoba sa čakrom. Koristeći moć čakre Kaguja je bacila Beskonačni Cukojomi prvi put u istoriji kako bi završila ratove u svetu. Tada je Kaguja rodila 2 sina: Hagoroma i Hamuru koji su nasledili čakru od svoje majke. Videvši da ljudi polako dobijaju čakru, Šindžu je od besa evoluiralo u monstrulozni entitet nalik na strahovitu zver sa deset repova po imenu Džubi. Zver je bila toliko besna da je počela da teroriše čovečanstvo i verovatno bi ga i uništila da je Hagoromo i Hamura nisu zaustavili. Nakon poraza zveri, Hagoromo je zarobio njegovu čakru u sebe i postao prvi džindžuriki. Pred smrt, Hagoromo je podelio čakru Džubija na devet delova i koristio moć preporoda kako bi stvorio devet repatih zveri i dao im posebna imena. Mlade repate zveri su potvrdile da su sve i dalje povezane i ako su fizički odvojene. Od Džubija je ostala samo prazna ljuštura lišena duše koja je dobila ime Gedomazo(Demonska Statua). Tik pred smrt, Hagoromo je iskoristio Čibaku Tensei da zapečati ljušturu deseteorepe zveri i tako na nebo pošalje mesec. Ubrzo nakon Hagoromove smrti, zveri su se razišle i počele da lutaju po svetu. Iz tog razloga neki predpostavljjaju da snaga zveri zavisi od broja repova.

Kurama Swallows Kinkaku and Ginkaku

Kurama proždire Kinkakua i Ginkakua

Mito and Kyubi

Kurama zapečaćena u Mito

Kurama sealed within Kushina

Kurama unutar Kušine

Vekovima kasnije ljudi su se plašili repatih zveri jer su one divljale i uništavale prostranstva bez kontrole. U nekom trenutku u prošlosti, Madara Učiha je Šaringanom uspeo da kontroliše Kuramu i pokušao uz pomoć nje da pokrene najveću borbu protiv svog najvećeg rivala Haširame Sendžua ali u konačnom okršaju gubi i odlazi zauvek ostavljajujći zver samu sa Haširamom. Inspirisan ovime, Haširama Sendžu je pohvatao Kuramu i druge zveri i podelio ih među novonastalim šinobi selima kako bi uspostavio balans snage među nacijama. 

Negde posle osnivanja nindža sela, Kinkaku i Ginkaku su bili poslati od strane Sela oblaka da uhvate Kuramu, ali ih je ona progutala. Preživeli su tako što su jeli njeno meso unutar stomaka. Kurama je dospela u posed Konohe nakon Haširamine borbe sa Madarom i biva zapečaćena unutar Mito Uzumaki. Mito je bila prvi Džindžuriki Kurame i čuvala ju je u sebi u periodu između prva dva šinobi rata. Pred kraj života, Mito je odlučila da preda Kuramu sledećem Džindžurikiju iz klana: Kušini Uzumaki. Kušina se kasnije udala za Minata Namikazea, Četvrtog Hokagea.

Konoha's destruction by Kyuubi-1

Kurama razara Konohu

Nine-Tails ep

Kurama nekoliko trenutaka nakon što je zapečaćena u Naruta

Dvanaest godina pre početka serije Minato je hteo da bude siguran da će kurama da ostane unutar Kušine tokom njenog porođaja. Uprkos njenim naporima, Tobi je uspeo da se ušunja, otme Kušinu, polomi pečat, izvuče Kuramu i tako dobije kontrolu nad njom uz pomoć Šaringana. Minato i ostali seljani stupaju u borbu protiv Kurame i Tobija, i Minato pobeđuje Tobija. Međutim, videvš da protiv same Kurame nemaju šanse, Minato koristi pečat kosača smrti kako bi zapečatio Kuramu u sebe a odmah nakon toga prebacio njenu Jang-polovinu unutar tek rođenog Naruta. Ubrzo zatim, Sarutobi, treći hokage stiže na mesto i zatiče Kušinu i Minata na samrti gde mu Kušina govori da detetu da ime Naruto po liku iz Džerajine knjige.

Sudeći po svemu sledeći Džindžuriki je postao tek rođen dečak Naruto Uzumaki, Minatov i Kušinin sin. Naruto je imao vrlo teško detinjstvo jer su ga se svi seljani plašili zbog zveri koju nosi u sebi. Ipak godinama kasnije selo je ulagalo mnogo u svog Džindžurikija i on je stekao perfektnu kontrolu nad Kuramom.

Sposobnosti

Bijudama

Kurama koristi Bombu Repatih Zveri da napadne Minata.

Kurama je najverovatnije najjača repata zver (Neračunajući Džubija), ona ima veoma jaku čakru koju perfektno koristi, i koja je sto-puta jača od Narutove obične, zato se ponekad njihove dve čakre neusklade kako treba. Kao i ostalim repatim zverima, Kuramina čakra je crvena. Kurama takođe može da koristi Bombu Repatih Zveri, u više navrata je pokazala kako zna perfektno da je koristi i da nacilja kako treba. Ona takođe ume da stvori veću Bombu Repatih Zveri od obične forme. Pošto je "čudovište" njene sposobnosti nisu uveliko poznate. Kada se u potpunosti sjedini sa Narutom, Kurama je u stanju da izvede Super Veliki Rasengan.

Ličnost

Mala kurama

Mala Kurama

U početku, Kuramina narav je bila bezosećajna i puna mržnje, svakom svom džindžurikiju bi odgovorila drsko. Međutim u drugom delu Kurama uviđa da je Naruto poseban čovek i da ga Naruto podseća na njenog tvorca Hagoroma Ocucukija, zato mu priklanja pažnju, njenu čakru i njenu moć. Ujedno Naruto postaje drugi čovek koga Kurama ne mrzi. Kuramina velikodušnost će se pokazati izuzetno u Četvrtom Šinobi Ratu, kada svim nindžama na bojnom polju daje polovinu svoje čakre.

Zanimljivosti

  • Prema trećem databuku, Kurama zna pravu istinu o Učihama, ali nije zainteresovan da je iznese.
  • Svi Kuramini Džindžurikiji su bili iz Uzumaki klana.
  • Od svih repatih demona, Kurama jedino ne podnosi Šukakua.