FANDOM

Kurenai Juhi
Kurenai 2

Ime na japanskom

(夕日紅, Yūhi Kurenai)
Kurenai Sarutobi (猿飛紅, Sarutobi Kurenai)[1]

Pol

Ženski

Broj Godina

Deo I: 27-28
Deo II: 31-32
Poslednji Film: 34

Visina

Deo I: 169.1 cm

Težina

Deo I: 54.4 kg

Krvna Grupa

AB

Klasa

Senzor Tip

Pripadnost

Selo Lišća

Nindža Rank

Deo I: Džonin

Kurenai Juhi (jap. 夕日紅,engl. Yūhi Kurenai)  je džoni iz sela lišća i lider tima 8.

Pozadina

Kurenai je maturirala na nindža akademiji kada je imala 9 godina, postala je čunin u trinaestoj godini, a džonin malo pre početka serije. Bila je jedna od nindži kojima je bilo zabranjeno učešće u odbrani sela za vreme napada devetorepe lisive od strane njenog oca.

Ličnost

Kurenai je hrabra i brižna žena. Pokazala je veliku brigu i pažnju prema svojim studentima, posebno prema Hinati jer je znala njen odnos sa ocem. Kurenai je bila u vezi sa Asumom Sarutobijem i sa njim se pojavljuje u većini njenih scena. Svoju vezu su skrivali za vreme serijala a saznalo se tek kada je Asuma priznao Šikamaruu, čak je Kuranai više puta prikazana za vreme Asumine borbe sa Hidanom kako je zabrinuta.

Images-1421579670

Kurenai kao dete

Pregled priče

Pojavljuje se za vreme čunin ispita gde prijavljuje sva tri učenika za ispit, iako su oni samo početnici. Za vreme pauze izmežu preliminarne i treće faze zajedno sa Kibom pripremala je Šina za dalji deo ispita. Pomogla je u odbrani sela od nindži sela zvuka i peska. 

U drugom delu ona i Asuma su skrivale svoju vezu, ali se posle njegove smrti ispostavlja da je trudna.

Kakashivsitachikisame4

Kurenai pada na Itačijev Gendžicu

Sposobnosti

Većina njenih sposobnosti je nepoznata, ali se zna da su većina Kuraievih tehnika zasnovani na gendžicuu. Itači Učiha je pohvalio Kurenaieve veštine.

Reference

  1. Sarutobi Clan