FANDOM

Kusanagi (Orochimaru)

Kusanagi mač

Kusanagi mač (草薙の剣,Kusanagi no Tsurugi) je mač koji je u posedu Oročimarua. Smatran je jednim od najjačih oružja u Naruto animeu i mangi.

Izgled

Kusanagi u animeu izgleda kao mač sa dugačkom belom (ili svetlo plavom) oštricom. Na svom kraju ima belu dršku sa zlatnim štitnicima za ruku. Na početku oštrice ima ugraviran tirkizni dragulj. U mangi njegov izgled je potpuno drugačiji. U mangi više podseća na običnu dugačku katanu.

Pozadina

Hiruzen tai Orochimaru

Sudar Oročimaruovog Kusanagija i Enme u borbi sa Hiruzenom

Oročimaru je stvorio Kusanagi nekada u prošlosti pošto je odustao od traženja Itačijevog Tocuka mača. Ipak, ne slutivši, napravio je jednako jako oružje. Godinama kasnije, Kusanagi je prvi put viđen u Oročimaruovoj borbi protiv Trećeg Hokagea Hiruzena, gde ga je Oročimaru koristio kako bi se borio protiv Hiruzenovog adamantijumskog skiptra (Enme). U prvom delu, mač je sledeći put viđen u borbi tri sanina kada ga je Oročimaru koristio kao jedno napadačko oružje pored džicua prizivanja.

NarutovsOrochimaru7

Oročimaru koristi Kusanagi protiv Naruta

U drugom delu, mač je viđen u Oročimaruovoj borbi protiv Naruta gde je pokušao da ga iskoristi da probije Narutovu četvororepu formu (što nije uspeo). Po završetku borbe, mač se pretvara u malu zmiju i vraća se Oročimaruu. U borbi Itačija i Saskea, kada se Oročimaru oslobodio i otrgao kontroli, Kusanagi biva zapečaćen od strane Itačija zajedno sa Oročimaruom. Nakon što je Saske iskoristio oslobađanje kletve, da oslobodi Oročimarua, i mač je oslobođen zajedno sa njim.

Sposobnosti

Kusanagi mač je sigurno jedan od najmoćnijih mačeva u Naruto animeu i mangi. Pokazano je da ga je ne moguće polomiti na bilo koji način. Njegova razarajuća snaga je vrlo velika i on može probiti skoro sve. Enma je komentarisao da, koliko god da je jako njegovo telo, Kusanagi će ipak uspeti da ga povredi. Po svojoj želji Oročimaru može da produži mač onoliko koliko hoće u zavisnosti od količine čakre koju uloži za to.

Način korišćenja

Oročimaru obično drži Kusanagi mač unutar zmije koja se nalazi u njegovom telu. Kada je to potrebno, on izvlači tu zmiju iz usta i na taj način uzima svoj mač. Do sada je pokazao dva različita načina korišćenja. Prvi je onaj gde bi Oročimaru izvadio Kusanagi iz usta i držeći ga u ruci napadao protivnika kao što je to radio u borbi sa Hiruzenom. U slučaju da protivnik udalji mač od njega, Oročimaru ga može dozvati pomeranjem svojih prstiju. Drugi način je onaj koji je viđen u borbi sa Narutom, kada Oročimaru samo delimično izvlači zmiju koja mu je i dalje u ustima i stoga nema potrebu da drži mač već njime samo seče ili probada.

Zanimljivosti

  • Kusanagi ima različit izgled u mangii animeu.. U mangi podseća na običnu katanu, dok u animeu izgleda kao dupli mač Jian.
  • Saske Učiha je koristio čokuto mač koji je nazvao "Kusanagi mač". Ipak Saskeova verzija nema nikakve fizičke sličnosti i zajedničke atribute sa Oročimaruovim mačem.