FANDOM

Lava Stil (熔遁; 溶遁, YōtonViz: Corrosion Style" or "Lava Style) je Kekei Genkai koji nastaje spajanjem vatrenog i zemljanog stila kao što su Vulkanski materijal koji može da stvori lavu i gumeni materijal. Postoje različite forme ovog kekei genkaija.

Mei spitting Lava-0

Mein Lava stil

Forme

  • Mei Terumi-Topljeno kamenje u tečnom stanju (Anime) i jaka vulkanska kiselina koji se koriste i za napad i za odbranu.
  • Son Goku,Roši i Naruto Uzumaki-Vruće topljeno kamenje koje može biti u čvrstom ili u tečnom stanju.
  • Kjusuke-Kreč i korozivne supstance.
  • Dodai-Vulkanski gumeni materijal.
  • Etoro-Topljeni plamen.
  • Kuročuci-pepeo i kreč.

Istorija

Kada Rošijeva lava u prvom izdanju, ime  熔, sa radikalnim "vatra" (火), se umesto toga koristi. U kasnijem izdanju, kada Mei koristi, ime  溶, sa radikalnim "voda"  (水), se umesto toga koristi. Kada su ga Kuročuci i Dodai koristili to se oglašava opet sa istim radikalom vatra. Ovo ukazuje da je lava Izdanje iz Ivagakure i Kumogakure koristi u radikalu vatra, dok je lava oslobađanje od Kirigakure čiji je radikal voda. Međutim, u podacima o izdanju i knjigama, kakva imena su koristili o Rošijevom oslobađanju lave. Danas, dva imena su sinonimna i koriste se kao sinonimna, sa  溶 je češća varijanta. Međutim, izgleda da postoji suptilna razlika između značenja ova dva. Imena sa vatrenim radikalom izgleda da se koriste češće u rečima koje se odnose na metal i druge čvrste materijale, dok je ime o vatri radikalno se koristi češće u rečima koje se odnose na tečnosti. Lava izdanje deli istu romansu kao Mlađe obrade.

Zanimljivosti

Ovaj kekei genkai elemenat pokazuje korisnicima najrazličitije veze jedni sa drugima.

Pojavljivanje

Poglavlje 612, strana 11.

Gara Hiden: Iluzija peščane oluje.

Boruto: Naruto poslednji film.