FANDOM

Naruto manga je konstantno u izdavanju od 1997 kada je izašđao pilot, koji nema veze sa serijom, tj od 1999 kada je izašla prva epizoda mange do danas.

Manga ima skoro 70 poglavlja, koja su izdata od 1999 do danas, a svako poglavlje ima po oko 7 do 10 epizoda, a svaka epizoda izlazi u časopisu Šounen Džamp u japanu.

U Srbiji, Naruto manga izlazi svakog drugog meseca, sa početkom od Oktobra 2013 u izdanju Darkwood-a.

Do sad izašlo je 11 poglavlja.

Spisak poglavlja

Napomena-Na ovoj strancic se nalazi spisak poglavlja po Takobanima. Takoban je ukoričena manga, tj korica mange. Naruto manga se izdaje po epizodama nedeljno u Weekly Shounen Jump magazine u Japanu, medjutim na srpsko tržiše I tržište Balkana dolazi u formi knjižice sa odredjenim brojem epizoda(Po 10 epizoda od prilike). Na stranici je I spisak kada manga izlazi u Srbiji sa izdavačem.

1.Naruto Uzumaki-ovo poglavlje ima 7 epizoda i bavi se uvodom u priču kao i glavnim likovima.Od epizode 1 do epizode 7.(Izašlo krajem Januara 2013-Darkwood)

2.Najgori mogući klijent-ovo poglavlje bavi se avanturom u Zemlji talasa i najčešće je fanovi zovu Poglavlje zemlje talasa. Tim 7 dobija zadatatk da čuva Tazunu graditelja mostova od Gatoa i njegovih plaćenika Zabuze i Hakua.Od 8 do 16 episode(Izašlo krajem Decembra 2013-Darkwood)

3.Zarad snova- poglavlje se i dalje bavi Nartovom borbom sa Zabuzom i Hakuu...Od 17 epizode do 27 epizode.(Izašlo krajem Februara 2014-Darkwood)

4.Herojev most- vrhunac borbe Tima 7 sa Haku i Zabuzom od epizode 28 do 36.(Izašlo krajem Aprila 2014-Darkwood)

5.Iazivači- po povratku u Selo lista Naruto i ostali kreću na Čunin ispite tokom kojih se upoznajemo sa ostačlim likovima iz prve postavke mange. Od 37 epizode do 45.(Izašlo krajem Juna 2014-Darkwood)

6. Sakurina odlučnost- Tim 7 je sam u Šumi smrti, gde ih napada misteriozni nindža trave. Ispoistavlja se de je on zapravo zli Sanin Oročimaru i da mu je cilj Saske. Sakura je odlučna da spase Naruta i Saskea, od Oročimaruove Trojke zvuka, a u tome joj pomažu Rok Li, Ino, Šikamaru, Čodži, Nedži i Tenten.(Izašlo krajem Avgusta 2014-Darkwood)

7.Staza koju treba pratiti-tim 7 je spašen, tim 8 svedoči kako Gara ubija neke od genina, a Kabuto se pridružuje Timu 7 do konačnog odredišta.Od epizode 55 do epizode 63.(Izašlo krajem Oktobra 2014-Darkwood)

8.Bitke na život i smrt- Svi genini lista su uspešno prošli prvi test, ali je previše onih koji su ga položili, pa treba da slede preliminarni ispiti u kom ćče Saske, Sakura, Šikamaru, Ino i ostali morati da se bore.(Napomena ovo je najnovije poglavlje koje je izašlo-Izašlo krajem Decembra 2014-Darkwood)

9.Nedži i Hinata- u ovom poglavlju sledi Narutova borba sa Kibom, ali i pregled opdnosa u kalnu Hjuga, kao i borba Nedžija i Hinate. Od poglavlja 73 do 81.(Naredno poglavlje koj treba da izadje, krajem Februara 2015)

10.Odličan nindža- Rok Li  želi da se dokaže ne samo Sakuri, Saseku i Nedžiju, već i svome senseju da može da se bori sa Garom bez nindžicua.Od poglavlja 82 do poglavlja 90.

11.Željeno učeništvo- pošto ga je Kakaši odbio, Naruto vežba sa Ebisuom, ali usput nailiazi na Džeraju, sa kojim ima buran trening. Od poglavlja 91 do poglavljka 99.

12.Velika borba- Naruto ima nameru da pobedi Nedžija.Usput on  sreće Hinatu i zavetuje se na pobedu.U ovom poglavlju otkrivamo mračnu tajnu Hjuga klana i Nedžijevu i Hinatinu bolnu prošlost.Od poglavlja 101 do poglavlja 108.

13.Završetak Čunin ispita- Saske dolazi na meč sa Garom, ali se meč prekida usled napada na Selo lista.Od epizode109 do epizode 117.

14. Hokage protiv Hokagea-U ovom poglavlju dolazi do preokreta.Selo peska udruženo sa Salom zvuka napdaju Selo lista, Naruto, Sakura i Šikamaru jure Saskea, koji je za petama Gari i ostalima, a Oročimaru ima duel sa Trećim Hokageom na krovu arene.Od epizode 118 do epizode 126.

15.Narutov nindža priručnik-Naruto željan da spase Saseka, Sakuru, ali i Selo lista od Gare i njegovog demona, kreće iz defanzive u ofanzivu.Od epizode127 do 135.

16.Zgaziti list-gotovo-Konačno Naruto poražava Garu, otkrivši i njegovu mračnu tajnu,a Hokage gine, oduzimajući Oročimaru spsobnost upotrebne ruku.Od epizode 136 do epizode 144.

17.Itačijeva moć-posle borbe sa neprijateljem, pojavljuje se Itači Učiha, da otme Naruta.Od 145 do epizode 153.

18.Cundaina odluka- Oročimaru i Kabuto traže Cunade, unuku Prvog Hokagea u isto vreme kad i Naruto i Džeraja.Od epizode 154 do 162.

19.Naslednik-Cunade odbija Oročimarua da mu izleči ruke i nastaje borba u kojoj naši heorji pobedjuju zlog Oročimarua...

20.Naruto protiv Saskea- tenzije izmedju Naruta i Saskea su sve veće. Od epizode 172 do 180.

21.Neoprostivo-Šikamaru dobija zadatak da vodi tim genina sa Narutom da vrate Saskea.Svaki genin ćše se dokazati i žrtvovati se zarad drugoga. Od epizode 191 do 199.

22.Reinkarnacija-Tim genina ulazi u skuob sa oRočimaruovom najelitnijim telohraniteljima.

23.Probelmi-Kiba i Šikamaru stupaju u borbu sa dvoje Oročimaruovih ljudi.

24.Nedži i Čodži se bore sa ostalim neprijateljam, a Gara i Rok Li ulaze kao pojačanje Narutu.

25.Itači i Saske-u ovom poglavlju prikazana je retrospektiva Učiha klana i Sakea i Itčaija.

26. Dan rastanka-Naruto i Saske ulaze u borbu kod Doline kraja, gde se odigrala bitka izmedju Saskeovog pretka Madare Učihe i Prvog Hokagea.

27.Dan odlaska- Saske je pobegao kod Oročimarua, ali Oročimaru je zbog nestrpljenja ispucao džicu za uzimanje tela i mora da čeka tri godine. Svi genini su u redu, a Naruto odlazi sa Džerajom iz sela, dok ih Hinata posmatra. Kratki prikaz holograma Akacija i prikaz Kakaši gajdena.

Drugi deo mange

Drugi deo mange počinje od Kakaši gajdena sa završetkom poglavlja 244, a završava se u epizodi 700, poglavlja 72 pod istim imenom kao prvo poglavlje, Naruto Uzumaki.

Kakaši gajden-Radnja prati mladost Kakašija Hatakea I pogibiju njegovog druga Obitoa Učihe. Od epizode 239-245

28.Naruto dolazi kući-Naruto se vraća u selo I tu on I Sakura imaju ponovo trening sa Kakašijem. Od 245-253 epizode

29.Kakaši protiv Itačija-Ova ranja prati dogadjaje u Selu peska I borbu Gare Kazekagea sa Deidarom iz Akackija. Od 254-262 episode.

30.Baka Čijo I Sakura-Sasori iz Akackija se bori sa svojom bakom Čijo I sa Sakurom. Od 263-271 episode.

31.Poverena osećanja-Sakura I Čijo poražavaju Sasorija, a Deidara ubija Garu.

32.Put do Saskea-Novi clanovi tima sedam su Sai I Jamato iz ANBU-a- Od episode 272-289.

33.Tajna misija-Saj dobija naredjenje od Danzoa da pronajde Oročimarua, a Naruto I ostali treba da se sretnu sa Kabutom premaskirani u Sasorija.Od 290-299 epizode.

34.Vreme ponovnog susreta-Saske se konačno ponovo sreće sa starim prijateljima. Od 300 do 309 epizode.

35.Novi dvojac-Dok Naruto vežba sa oporavljenim Kakašijem, novi Akacki par sprema se za napad. Od 310 do 319 epizode.

36.Tim 10-Novi par Hidan I Kakuzu se sukobljeva sa nindžama Sela lista, čiji su članovi Asuma Sartobi I Šikamaru Nara. Od 320 do 329 episode.

37.Šikamaruova bitka-U borbi Hidan ubija Asumu na najbrutalniji način. Od epizode 330 do 339.

38.Plodovi treninga-Poraz Hidana I Kakuzua I Saskeova pobeda nad Oročimaruom.Od epizode 340 do 349.

39.Ljudi počinju da se kreću-Deidara protiv Saskea I pokret nindža lista u potrazi za Itačijem I Saskeom. Od 350 do 359.

40.Ultimativna umetnost-Borba Saskea I Deidare u kojoj Deidara gine. Od 360 do 369 episode.

41.Džerajin izbora-Džeraja resave da se bori sa Pejnom, vodjom Akackija. Od 370 do 379 episode.

42.Tajna Mangekjoua-Saske I Itači stupaju u borbu-Od episode 380 do 389.

Napomena-Naruto manga ima 72 poglavlja, a završno poglavlje mange je pod istim imenom kao prvo poglavlje, Naruto Uzumaki. Zadnja manga epizoda izdata je u Japanu 10.Novembra 2014 godine pod rednim brojem 700. I imenom Naruto Uzumaki.