FANDOM

Izuna Uchiha-0

Manda

Manda(マンダ, Manda) je bio šef zmija. On je najveći od svih drugih zmija u Rijučido Pećini. Mogli su da ga prizovu: Oročimaru, Kabuto i Saske Učiha. Manda umire u Saskeovoj borbi protiv Deidare a potom Kabuto pravi Mandu II (njegovog klona) od Mandinih ćelija koji je još veći od Mande. 

Sposobnosti

Manda je bio jedan od najačih zmija ikad prikazanih u mangi, njegove sposobnosti su bile dosta velike da ni sam Oročimaru nije mogao da ga kontroliše. Bio je u stanju da se ravnopravno bori sa Kacujom i Gamabuntom. Mogao je da se zavuče pod zemlju i tako zavara protivnike. Takođe je posedovao sposobnost menjanja kože slično kao tehnika zamene. U nekim Naruto igricama ima moć da pljuje otrov ili otrovnu maglu.

Pregled priče

Deo I

Slug Great Division p1

Manda u borbi protiv Gamabunte i Kacuje

Manda je prvi put viđen u borbi protiv Tri Legendarna Sanina, zajedno sa Oročimaruom i Kabutom Manda se borio protiv Kacuje, Gamabunte, Džeraje i Cunade. Manda je izložio zahtev Oročimaruu da kada se borba završi očekuje stotinu ljudskih žrtava, međutim Manda nije znao da Oročimaru ne može da koristi svoje ruke. 

Deo II

Dying Manda

Manda umire

Ovog puta je viđen na svojoj samrti, Deidara je iskoristio svoj C0 kako bi ubio i sebe i Saskea, međutim Saske je prizvao Mandu kako bi ga iskoristio za štit, najverovatnije ga je Saske svojim Šaringanom kontrolisao. Malo posle toga Manda je umro zato što ga je eksplozija pogodila, kasnije je napravljen njegov klon Manda II.