FANDOM

Masashi Kishimoto 2014

Masaši Kišimoto 2014. godine.

Masaši Kišimoto (岸本 斉史, Kishimoto Masashi, rođen 8.Novembra 1974.) je svetski poznati manga autor tvorac anime i mange Naruto.Pored ove svetski poznate mange, Masaši je stvorio još Karikuria, za koga je dobio Hop step nagradu, Mario i Bench.

Kišimoto je rodjen u Okayama prefekturi Japana, kao stariji od dvojice blizanaca. Posle rodjenja roditelji su po starom običaju ispred dečaka stavili tri predmeta koja odredjuju sudbinu, za koji se dete uhvati. Seisaši je uzeo četkicu, a Masaši novac, za šta Masaši kaže,,Ja sam bio zlo dete.

Kišimotov omiljeni autor iz detinjstva na koga se ugledao je Akira Toriama, tvorac Zmajeve kugle. Masaši ga je čak smatrao bogom svog detinjstva i idolom.Lik Naruta Uzumakija baziran je na Son Gokuu.

  • Prilikom stvaranje crteža u mangi Kišimoto prati proces od četiri koraka. Prvo gruba skica, potom tuširanje mastilom, zatim senčenje, i na kraju bojenje ako je manga u boji ili ako radi Takboan(korice mange).

Prilikom stvaranja sela Konohe, Kišimoto je zamislio Kyoto u kom nikada nije bio. Kada je stvarao mangu urednik ga je zamolio da stvori rivala Nrutu, koji je kul genije, da bi manga bila zanimljivija. Tako je nastao Saske Učiha.

Kada je stvarao glavnu junakinju Kišimoto je mislio,,Ne znam kako prava glavna junakinja treba da bude" pa je stvorio Sakuru Haruno.

Kišimoto je jednom izjavio kako bi Šikamaru Nara bio nejgov izbor za dečka, kada bi bio devojka, jer se vidi da će Šikamaru uz malo truda na pamet uspeti u životu.Takodje je u intervjuu 2010 godine izjavio kako bi Hinata Hjuga bila bolja glavna junakinja od Sakure Haruno, ali da će Sakura morati više da se potrudi u budućnosti.

Kišimoto često spominje svoj uginuli fikus, Ukki-kun koji je uvenuo usled nedostatka dobre atmosfere i prehranjenosti.

Asistenti

  1. Kazuhiro Takahaši (高橋一浩, Takahashi Kazuhiro)[42]
  2. Osamu Kajisa (加治佐修, Kajisa Osamu)[21]
  3. Mikio Ikemoto (池本幹雄, Ikemoto Mikio)[43]
  4. Takemi Kavahara (河原武実, Kawahara Takemi)[44]
  5. Koičii Nišiuja (西屋浩一, Nishiya Kōichi)[45]
  6. Rio Tasaka (田坂亮, Tasaka Ryō)[46]
  7. Akira Okubo (大久保彰, Ōkubo Akira)
  8. Juiči Itakura (板倉雄一, Itakura Yūichi)[20]
  9. Masaki Murakami (村上正樹, Murakami Masaki)[47]
  10. Acuhiro Sato (佐藤敦弘, Satō Atsuhiro)
  11. Akio Širasaka (白坂彰男, Shirasaka Akio)
  12. Kenđi Taira (平建史, Taira Kenji)[48]

Zanimljivosti

  • Omiljeni muški lik mu je Saske, a ženski Anko
  • Kišimoto za svoj rad na Narutu koristi Japansku istoriju i kulturu i često ide u Japansko tradicionalno pozorište i Japansku baštu.
  • Omiljeni anime mu je Zmajeva kugla.
  • Njegov brat blizanac Seiši Kišimoto je takođe manga autor najpoznatiji po mangi 666 Satana