FANDOM

Mei Terumi
Latest-3
Mei, Peti Mizukage

Ime na japanskom

(照美メイ, Terumī Mei)

Pol

Ženski

Broj Godina

Deo II: 31

Visina

Deo II: 174 cm

Težina

Deo II: 53 kg

Krvna Grupa

AB

Kekei Genkai

Lava Stil, Parni Stil

Klasa

N/A

Pripadnost

Selo Magle

Nindža Rank

Deo II: Kage

Mei Terumi (照美メイ, Terumī Mei), je peti mizukage, Ona je postala mizukage u nekoliko prethodnih godina, kada se završila okrutna vladavina Jagure. Mei je tokom svoje vladavine razvila diplomatiju sela sakrivenog u magli.

Pozadina

Kao vrlo mali kunoiči je morala da polaže surovi završni ispit na akademiji za vreme vladavine Jagure. U prošlosti imala je problema sa veridbom, pa je Ao često nervira, kada nekada izgovori nešto što se rimuje ili je asocira na njenu veridbu. Postala je mizukage neposredno pre početka serije okončavši tiransku vladavinu Jagure, koji je bio pod kontrolom Tobija (Obita Učihe).
Mei terumi mizukage render by xuzumaki-d49bhoi

Prikaz celog Meinog tela

Fizički izgled

Mei je vrlo lepa žena u svojim tridesetima. Ima svetlo zelene oči i dugačku crvenu kosu vezanu u punđu koja podseća na ajkulinu kožu (Samehada). Ona nosi dugačku plavu uniformu dugih rukava od koje su joj slobodna ramena. Mnogi je često upoređuju sa Cunade da bi saznali ko je najlepši kunoiči u Naruto animeu i mangi.

Sposobnosti

Kao mizukage Mei je trenutno najmoćniji kunoiči u svom selu[1]. Još od malena je bila veoma vešt kunoiči i od tada razvijala svoje sposobnosti. Bila je vešta u tajdžicuu što je pokazala kada je oterala Crnog Zecua od feudalnih gospodara. Poseduje veliku životnu snagu i zavidnu količinu čakre.

Latest-1420365653

Vodeni Munjeviti zmaj

Latest (1)

Mei zaustavlja Madarin vatreni stil velikom vodenom masom

Nindžicu

380496-screenshot129 super

Mei koristi svoj parni stil

Lava Style

Mein lava stil

Mei je vrlo vešta u nindžicuu.Može da koristi munjeviti, zemljani, vatreni i vodeni stil što je veoma veliki izbor prirodnih elemenata. Poseduje dva Kekei Genkaija a to su lava stil i parni stil. Parni stil je veoma moćan oblik kekei genkaija.Sa njim je uspela da otopi Saskeov Susano i tako probije njegovu odbranu. Lava stil joj pomaže da raznese velike površine i nanese velike povrede protivniku. Tokom kage samita, ona i A (Četvrti Raikage) su kombinovali munjeviti i vodeni stil i tako stvorili vodenog zmaja koji sprovodi elektricitet. Njen vodeni stil je bio na vrlo visokom nivou.To je pokazala kada je zaustavila jednu od Madarinih jacih vatrenih tehnika svojim vodenim džicuom.

Izvori

  1. Shippuden Episode 209