FANDOM

Rock Lee's son
Metal Li
[[File:{{{Slika}}}|250px]]
Pojavljivanje
Manga Poglavlje #700
Novela Boruto: Naruto Film
Film Boruto: Naruto Film
Pojava Manga, Novela, Film
Informacije
Pol Muški
Vrsta Čovek
Visina Gaiden:150cm
Zemlja Zemlja Vatre
Selo Selo Lišća
Klan Li Klan (Samo u noveli)
Nindža Rank
Rank Genin
Porodica
Rok Li (otac)
Metal Li je genin Li klana Sela Lišća. Član je nepoznatog tima koji je učestvovao na Čunin Ispitima u Boruto: Naruto Filmu.

Ličnost

Metal Li je šinobi koji se ponaša dosta slično kao njegov otac i njegov učitelj. On je vatren i posvećen šinobi, veoma slično njegovom ocu, Rok Liju, koga je iskreno poštovao, kao i učitelja svog oca. Ovo je prikazano kada je viđen da učestvuje u očevom strašnom režimu treninga.

Izgled

Metal Li je nasledio izgled svog oca. Ima crne oči, crnu kosu i žbunaste obrve. Kakogod, njegove oči su primetno oštrije. Takođe, nosi zeleno jednodelno odelo sa narandžastim rukavima i nogavicama i zavoj na rukama. U filmu nosi i narandžasti šal.

Sposobnosti

Metal Li je veoma vešt u taidžicuu i ume da koristi uragan lišća. Poznavalac je jake pesnice. On je pokazao veliku izdržljivost i snagu, držeći se sa treningom svog oca i sposoban da održava svoj protiv Šinkija tako što je odbio njegovu lutku u zid samo jednim udarcem.

Pregeld Priče

Epilog

Tokom dana sastanka kagea u Konohi, Metal Li je rigorozno trenirao sa svojim ocem. Kako mu je otac energično rekao da je u proleću svoje mladosti, mladić je odjkivao reči svog oca.

Boruto Naruto: Film

Metal Li je učestvovao na Čunin ispitima sa svojim timom gde su prošli prvi deo ispita koji je nadgledao Sai Jamanaka, što dovodi negov tim u sledeću rundu. Sreća ga je napustila u drugom delu ispita kada se njegov tim susreo sa timom Šinki. Dok se Metal Li borio sa Šinkijem, drugi je upotrebio svoj gvozdeni pesak da ukrade zastavu tima Metal Lija, eliminisajući ih sa ispita, na Metal Lijevo razočaranje. Kasnije je gledao finalnu rundu ispita pored Konohamarua Sarutobija.
Lee and his son-0

Metal Li trenira sa svojim ocem