FANDOM

Micuki
[[File:Mitsuki|250px]]
ミツキ, Mitsuki
Pojavljivanje
Manga Manga 700+1
Novela Boruto:Naruto Film
Film Boruto:Naruto Film
Pojava Manga,Novela,Film
Informacije
Datum rođenja 25. Jul
Pol Muški
Vrsta Sintetički čovek
Visina 149 cm
Zemlja Zemlja Vatre
Selo Selo Lišća

Selo Zvuka

Nindža Rank
Rank Gaiden: Akademski Student

Boruto film: Genin

Porodica
Oročimaru (otac)

Log (brat)

Micuki (ミツキ, Mitsuki) je nindža iz Sela Lišća. Član je Tima Konohamaru zajedno sa Borutom i Saradom. Njegov otac je Oročimaru.

Pozadina

Micuki je sintetički čovek kreiran od strane Oročimarua. Većina njegove istorije je potpuno nepoznata. Jedino što je poznato je da je u Selo Lišća imigrirarao kada je trebalo da pođe na Akademiju.

Sposobnosti

Većina njegovih sposobnosti još uvek nisu prikazani. Ali je navedeno da je veliki talenat s tim da je Oročimaruov sin. Pokazano je da može da prodži svoje udove pomoću čakre.

Izgled

Micuki je nasledio beli ten od svog oca. Ima oči "zlatne" boje i kosu svetloplave boje. Od odeće nosi kimono svetlo i tamnoplave boje i crni šorts i sandale.

Epilog

Naruto Hronike.Sedmi hokage I skarletno proleće

Mitsuki Fullbody

Micukijev izgled

Micuki je viđen par puta u ovomo serijalu. Prvi put sa Borutom kada su čuli da uskoro počinje diplomiranje na akademiji. Posle se pojavio u restoranu gde je imao razgovor sa Saradom i Čočo. Kasnije je viđen sa Borutom kako donose ručak Narutu.

Boruto:Naruto Film

Micuki je član Tima Konohamaru sa Borutom i Saradom. Pod vođstvom Konohamarua Sarutobija. Njihova misija je bila da uhvate odbeglu pandu. Kasnije bivaju obavešteni da uskoro počinju Čunin ispiti. On i Sarada kasnije kasnije ubeđuju Boruta da odu na Čunin ispite. On i njegov tim prolaze prve dve faze. U trećoj fazi on poražava Toroija. Posle toga izražava razočarenje kada vidi da je Boruto varao. Nakon toga Momošiki napada selo i Micuki pomaže u evakuaciji sela.

Mitsuki's Sage Mode

Micukijev Sejdž Mod

Sposobnosti

Bio je veoma talentovan nindža za svoje godine i imao je veoma veliku količinu čakre.

Micuki je mogao da koristi Sejdž Mod.