FANDOM

300px-Mifune2
Mifune je general Zemlje gvožđa.

Pozadina

U prošlosti Mifune i još nekoliko samuraja su se suprostavili Hanzou. Za razliku od ostalih koji su se uplašili i pobegli, Mifune je ponosno stajao i sam se suprostavio Hanzu. U borbi Hanzo je kosom probio Mifunea i time ga zarazio svojim otrovom. Pošto je Mifune jedini ostao i časno se borio, Hanzo ga je poštedeo i dao protiv otrov kako bi se izlečio.

Godinama kasnije, Mifune se u Četvrtom ratu borio sa Hanzom, ponovo oživljenim.Mifune ga je podsetio na

180px-Mifune vs. Hanzo past

Mifune protiv Hanzoa

njihovu borbu i Hanzo mu je onda ispričao priču, kako je kao mali ispod Sela kiše našao crnog Salamandera, kome je izvadio otrov i inplantovao sebi u utrobu.Takodje mu je rekao da od tad nosi masku kako bi zaštitio druge od svog otrovnog daha.

Hanzo je tada rekao Mifuneu, kako su mnogi samurai, videvši da su šinobiji moćniji, prešli u posao šinobija, još u vreme njihove prethodne borbe.Hanzo je tada rekao Mifuneu, kako su mnogi samurai, videvši da su šinobiji moćniji, prešli u posao šinobija, još u vreme njihove prethodne borbe.

Hanzo je tada rekao Mifuneu, kako su mnogi samurai, videvši da su šinobiji moćniji, prešli u posao šinobija, još u vreme njihove prethodne borbe.

Hanzo je tada dao Mifuneu početnu prednost u borbi, da bi ga Mifune posekao svojom katanom i otvorio kesu sa otrovom unutar Hanzovog tela.

3357695-4505824799-mifun

Pun profil

Sposobnosti

Mifune kao i svaki samuraj, koristi mač u borbi i budući da je predvodnik samuraja jako je dobar u kendžicuu. On je jako dobar vođa. Može da planira napade unapred i ima jako dobro pamćenje.

Zanimljivosti

  • Reč Mifune je sinonim za samuraija