FANDOM

Mu
300px-Mu HDShot

Ime na japanskom

(無, Mū)

Pol

Muški

Visina

Deo II: 173 cm

Težina

Deo II: 55.6 kg

Krvna Grupa

O

Kekei Tota

Nature Icon Dust.svg Prašnjavi Stil

Klasa

Senzor Tip

Pripadnost

Iwagakure Symbol.svg Selo Kamena

Nindža Rank

Deo II: Kage

Mu je bio drugi Cučikage i prošli vodja sela kamena.

Pozadina

Images-1448112267

Prvi Kage samit

Pre preuzimanja pozicije Cučikagea, Mu je bio asistent Prvom Cučikageu, tokom prvog sastanka kagea ikad održanog. Za vreme svog života Mu je bio učitelj Onokiu, trećem cučikageu. Onoki i Mu su se jednom prilikom susreli sa Madarom Učihom, koji je i pored saveza između Sela lišća i Sela kamena tražio da kamen pude podređen Selu lišća. Dijalog je prouzrokovao borbu, koja je završena Madarinom pobedom.

Tokom svog života, Mu je imao veliko neprijateljsto sa Drugim Mizukageom, na kraju su se njih dvojica poubijalu u borbi.

Sposobnosti

Pošto je kage svog sela, Mu je bio izuzetan šinobi, čak i pre nego što je postao Cučikage, njegova snaga je bila dovoljna da prati svog prethodnika na prvom sastanku pet kagea. Tokom Četvrtog šinobi svetskog rata je rekao Onokiju, koji je njegov učenik i naslednik na pozicija kagea, da se sam izdvoji i bori protive njega pošto ostatak šinobi alijanse nema velike šanse zbog prirode njegove tehnike. Takođe njegove sposobnosti su bile dovoljno velike da ubije Drugog Mizukagea po cenu svog života.
180px-Splitting Jutsu1

Fisiona tehnika

Images-1422810197

Mu koristi prašnjavi stil

Nindžicu

Mu je moga da koristi Fisionu Tehniku, kada bi se podelio na dvoje i tako smajio svoje moći na pola, ali bi se udvostručio (ovu tehniku nikako ne treba mešati sa tehnikom kloniranja). On je fizički bio dovoljno jak da sa sebe podigne dve ogromne stene, čak i kad mu je moć prepolovljena. Bilo ga je nemoguće detektovati.

Senzor

Mu je bio veoma vešt senzor šinobi, koji je pokazao sposobnosti da oseti čakru u dužini od nekoliko kilometara, ali i da raspozna sličnost čakri između Gare i njegovog oca, Četvrtog Kazekagea, kao i različitost između čakri šinobi sela.

180px-Muu becoming visible

Mu postaje nevidljiv

Nevidljivost

Mu je bio u stanju da u potpunosti sakrije svoju prisutnost, sakrije svoju čakru i svoje telo (zahvaljući vodenom stilu).Po tome je dobio nadimak Nulti Čovek (無人, Mujin,)

Čakra tipovi

Mu je jedan od retkih šinobija koji može da koristi svih pet prirodnih elemenata, a takođe može da koristi i Kekei Totu. Mu takođe može da koristi i prašnjavi stil, koji mu omogućava da kombinuje vatreni, zemljani i vetroviti sti, i stvori puku prašinu koju može da razbije na nivo molekula. 

Ostale sposobnosti

Mu je kao i svi Cučikagei imao sposobnost letenja, a jedini je pokazao sposobnost deljenja svog tela. Tokom svog života je prikazano da je nosio dva mača, što znači da je bio vešt mačevalac.

Zanimljiivosti

  • Mu se može prevesti kao ništavilo ili nepostojanje što aludira na njegovu moć nevidljivosti
  • Njegov sam izgled i tehnika koju koristi aludiraju na Grifina glavnog lika romana "Nevidljivi Čovek" pisca H.G Velsa