FANDOM

Logo-dari-Klan-Nara

Simbol Nara klana

Pozadina

Nara klan je oduvek bio u prijateljskim odnosima sa Akimiči i Jamanaka klanom, a običaj je da njihovo prijateljstvo simbolizuju minđuše, koje vođama tih klanova dodeljuje član Sarutobi klana.

Takav gest je ukazao Asuma Sarutobi, podelivši svojim učenicima iz gore napomenutim klanovima, minđuše.Isto su i roditelji Ino,Šikamarua i Čodžija imali istu čast, ali nije otkkriveno da li je Treći Hokage ili već koji.

Poznata tehnika klana je tehnika manipulisanja senkama, kojim se osoba može kontrolisati i terati da izvodi pokrete iste poput korisnika.

Ovaj klan je takođe poznat po svojoj inteligenciji. U prilog tome govori činjenica da je Šikamaru Nara pobeđivao više zahvaljujući svojoj taktičnosti i dobro razvijenim strategijama, nego posedovanjem tajnih ubistvenih nindžicua.Takodje Šikamaru je odličan u igarama kao što su Japanski tradicionalni šah ili šogi, a i IQ mu je veći od dve stotine. O inteligenciji ovog klana govori i činjenica da je Šikamaruov otac imenovan džonin komandirom Sela lišća i da za vreme Četvrtog velikog nindža rata on služi kao strateg u Štabu alijanse. Takodje Šikamaru je imenovan za Garinog ađutanta, što ga bukvalno čini generalom, s obzirom da je Gara general vrhovni komandant cele armije.

Članovi

Član Status
Daen Nara Živ
Ensui Nra Živ
Kasuga Nara Živ
Maen Nara Živ
Šikadai Nara Živ
Šikaku Nara Mrtav
Šikamaru Nara Živ
Suzaku Nara Živ
Jošino Nara Živa
Temari Živa