FANDOM

Naruto manga je delo Kišimoto Masašija, objavljena godine
2kl-nk
1997 kao pilot epizoda u kojoj se od svih likova iz trenutne mange pojavljuju samo Treći hokage i Naruto uzumaki. Naruto se Hokageu obraća sa gazda i on se u ovoj mangi sa još devetoricom ljudi borio protiv devetorepe lisice. On šalje Naruta da nadje prijatelja. Naruto odlazi u grad i nalazi pijanog straca. Starac živi sa umetnikom. Umetnik ima izuzetno umetničko delo. Uveče neko se ušunjava u kuću i ubija umetnika. Naruto biva optužen, ali ga puštaju. On pronalzi zlikovce i kažnjava ih pretvorivši se u devetorepu lisiscu. Na kraju se naruto sprijateljuje sa debelim starcem.

Prvi deo mange

Prvi deo mange ili kao anima prosto Naruto, šprati Narutov život u periodu njegovih 12 i 13 godina. Naruto u sebi poseduje lisiscu, koja je umalo uništila selo i svi ga zbog toga izbegavaju. Ipak on uspeva da nadje prijatelje u vidu Iruke Uminoa, Saskea Učihe, Sakure Haruno, Kakašija Hatakea, Hinate Hjuge, Šikamarua Nare, Konohamarua Sarutobija i ostalih principalnih likova iz mange. Naruto saznaje za demona u sebi, suočava se sa mnogim neprijteljima, od kojih se izdvaja Oročimaru, kome je cilj da se domogne Saskeovofg tela i Šaringana. Takodje se pojavljuju prva dva člana kriminalne organizacije Akacki Itači Učiha i Kisame Hošigaki. Njima je cilj da uhavte Naruta.Naruto odlazi na kraju ioz sela da trenira sa Džerajom Saninom, na obuci koja bi mu pomogla da se odbrani od Akackija i da spase Saskea koji je kod Oročimarua. Džeraja je saznao da ni Oročimaru nema nameru da uzme Saskeovo telo a ni Akacki da napadne za bar tri godine. Mnaga se završava okupljanem Akackija u pećini, od kojih se vide samo hologram siluete. Kišimoto je izjavio da je kao primarnu nameru imao da Akackiji budu grupa čudovišta bez ljudskih ososbina, ali je odustao. O toj nameri svedoči izgled trećeg pripadnika ove grupe koji se pojavio Zetsu.

Kakaši gajden

Kakaši Gajden je deo mange od par brojeva, koji opisuje detinjstvo Kakaši Hatakea na bojnom polju u Trećem šinobi ratu. Kakaši je pod vodjstvom Narutovog oca Minatoa Namikazea.

Drugi deo

Drugi deo mange prati Narutov povratak u selo i operacije koje sprovode Akackiji. U prvom delu se spomenulo da ima devet članova, ali se ništa nezna o njima. Do 422 poglavlja cele mange otkriva se da Akacki ima timove od po dve izuzev Zetsua koji je šijun. Prvi tim su Itači i Kisame8ubica Učiha klana i Zver bez repa iz sela magle). Kisame nosi džinovski mač Same hadu ili ajkulina koža koji upija čakru i koji ima usta i zube kada se skine zavoj sa njega. Drugi tim koji se pojavio Sasori crvenog peska i Deidara iz sela kamena.Sasori je genije lutkar koji ima stotine lutaka, stvorenih od ljudi, jedna je treći kazekage, zbog čije otmice je izbio treći šinobi rat, Deidara je umetnik bomabaš. Bežeći iz sela on je ukaro džicu gnječenja čakre koji mu je stvorio usta na dlanovima i grudima koje kada hrani glinom, stvaraju leteće figure bombi. On je na kraju sebe detonirao. Treći par nepobedivi Hidan i Kakuzu koji dejstvuju po principu šogija(japanskog šaha jer Hidanovo ime je izvedeno od hiši top u šogiju a Kakuzu je kaguju ili lovac), dva čudovišta jedan besmrtni sa nekakvim tipom vudu džicua a drugi ima čudovišta u sebi sa pet tipova čakre. Zadnji tim Pejn i Konan, siročići iz Sela kiše, Pejn misli da je bog.Iza Pejna se krije Nagato dečak Džerajin učenik koji poseduje Rinegan okularnu moć Rikudo Senina, tvoirca nindža sveta.Konan poseduje origami džicu i jedini je ženski član i pored Nagatoa-Pejna ostatak originalnog Akackija koji se borio protiv Salamander Hanzoa. Povrh svega pravi vodja grupe osoba koja je Nagatoa nagovorila da stvori grupu i dao mu rinegan je Saskeo dalji predak Madara Učiha, tvorac Sela lišća, smrtni neprijatelj prvog hokagea, pobornik mržnje Učiha klana, mogući odgovorni za Učiha masakr. Madara pozira kao Tobi blesavi tip smešnog glasa, koji nosi masku narandžaste boje spiralnog oblika puža sa jednim otovorom za jedno oko. Iako moćan nindža nezna se zašto se Madara krio u senci iza lika Tobija i to već više decenija. Moguće je da je hteo da članovi grupe sakupe ne smetano repate zveri i da stvori pripreme za svoj plan kontrolisanja sveta.

Sasori prvi gine u borbi sa svojom bakom Čijo i Sakurom, Hidana šikamaru zatrpava živog kao osveta što je ubio Asumu, Kakuzua Kakaši ubija, Deidara se raznosi kao samoubica bombaš posle duge borbe sa Saskeom, Itači gine iscrpljen posle borbe sa Saskeom,Nagato koristi džicu koji ga ubija da oživi poubijane seljane u napadu na Konohu, Konan gubi život u borbi sa Madarom, a Kisame izvršava samuobistvo prizivajući ajkule koje ga proždiru, u nameri da ne bude uhavćen.

Od svih likova Narutovog uzrasta par nijh se borilo sa Akackijima, i vrlo malo njih ih pobedilo. Naruto je porazio zadnje Kakuzovo čudovišrte i porazio šest tela Pejna, i naveo Nagatoa da se žrtvuje. Saske je porazio Deaidaru i Itačija, ali se Deidara razneo sam, a Itači je bio bolestan pa je umro od iscrpljenosti. Sakura se borila sa Čijo protiv Sasorija, ali ga je Čijo ubila. Gaj je porazio Kisameo više puta, ali je Kisame sam na sebe digao ruku, Kakaši je dovršio Kakuzua. Hinata je pokušala da se bori sa Deva Pejnom, pa je Naruto iako poražen eksplodirao u šestorepi oblik devetorepe lisice i umalo nije oslobodio celu lisiscu usled bola zbo Džeraje, Kakašija, Hinate, od kojih su na kraju preživeli samo Kakaši uz pomoć Nagatovog Džicua i Hinata uz pomoć Sakurinih isceliteljskih moći, iako nije sigurno da je Džeraja mrtav.

Dalji tok drugog dela koji još nije završen, prati radnju Četvrtog šinobi svetskog rata. Svih pet nacija Vatra, Voda, Pesak, Munja i Zemlja uz Zemlj Čelika čiji su ratnici samurai umesto nindži, bori se protiv Akackija koji u svojim redovioma broje 100000 belih Zetsu klonova i brojne mrtve nindže podignute medju žive uz pomoć džicua kojim je Oročimaru oživeo prvog i drugog hokagea.