FANDOM

 Nindža prsluci su ikonografskideo nindža opreme u Naruto mangi.

Pozadina

Smatra se da su prsluci nastali negde izmedju dva nindža rata, i posle oklopa su najpoznatiji deo nindža opreme, uz nindža traku sa simbolom sela.

Prvi poznatiji šinobiji koji su nosili prsluke bili su Drugi Rajkage i Treći Cučikage. Mada prsluk Sela oblaka je primećen na jednom ubijenom šinobiju, tokom detinjstva Prvog Hokagea Harširame Sendžua i Madare Učihe.

Izgledi prsluka

Svaka zemlja i selo je imala prsluk koji je evoluirao, tako da svako selo ima najmanje po dva tipa prsluka, uz uniformu.

Prsluk sela lista

Trenutni prsluk sela lista, za džonine i čunine je tamno zelen i svetlozelen, sa džepovima za svitke i štitnicima za vrat i ramena. Prethodna verzija nije imala džepove.

ANBU sela lista nose sive prsluke, koji nemaju štitnike za ramena i umesto toga imaju nešto kao trake za držače.

Sanini su tokom rata nosili posebne sive prsluke, koji su vidjeni samo kod njih.

Prsluk sela peska

Selo peska ima samo jedan tip prsluka. On je sličan prsluku sela lista, osim što su štitnici za ramena duži i podsećaju na štitnike oklopa Sajonaca iz Zmajeve kugle. Maslinasto zelene je boje.

Prsluk sela magle

Prsluk sela magle je ljubičastosiv, sličan je kao prsluk prethodna dva sela, osim što ima posebne štitnike za ramena.

Prsluk sela oblaka

Selo oblaka ima dva tipa prsluka, prvi tip je sličan prsluku sela lista, osim što su štitnici za ramena ekstra debeli i ovaj prsluk je siv ili maslinasto zelen, i obmotan je crvenim pojasom oko struka.

Drugi standardni tip, jeste drukčiji od prsluka ostalih sela, bele je boje, nema štitnike za vrat i ramena, i podseća na tuniku u Starom Rimu, pošto visi sa jednog ramena oko struka šinobija.

Prsluk sela kamena

Prsluk sela kamena je braon boje i sličan je prsluku sela lista, magle i peska.

Zanimljivosti

  • Pošto je Kišimoto Masaši bio zaljubljenik u mangu "Zamjeva kugla", bazirao je nindža prsluke na oklopima Sajanaca iz iste mange. Takođe u intervjuu, Kišimoto je izjavio, kako nije hteo da napravi mangu o nindžama, gde su nindže deo tajne ogranizacije, svi obučeni u crne odore sa maskama, već je hteo da napravi univerzalan stil, ali i da prepravi lažnu sliku iz Holivuda, o nindžama kao ubicama u crnim odorama sa maskama. Hteo je da se bazira na nindža mitologiju Japana, koju malo ljudi van Japana zna, po kojoj su nindže agenti, koji se maskiraju u odeću običnih ljudi, sveštenstva ili bilo koga, kako bi se stopili sa okolinom, a takodje su mnoge legendarne nindže nosile prsluke. Ova činjenica je potvrđena time što pored uniforme poput vojnika i policije, koju nose neki čunini i džonini, dosta nindži Narutovog uzrasta, ali i starije nindže nose odeću običnih civila, a dosta likova ima odeću baziranu na Japanskoj nacionalnoj nošnji.