FANDOM

  • Korisnik manifestuje Čakra auru nalik zmaju
  • Korisnik šutira metu
Noćni Gaj je najjača zabranjena tehnika tajdžicu tipa, koja uzima oblik zmaja i može da se obavi samo otvaranjem svih osam kapija.Gaj, prvo prikuplja neopisivu količinu čakre, i nakon što prikupi tu količinu, manifestuje se nešto na lik crvenom zmaju. On dobija takvu brzinu, da ne samo da je mnogo brži od Madare Učihe Džindžurikija Džubija, nego prosto koji je u neposrednom dodiru kada se Gaj kreće ovom brzinom se krivi i savija. Gaju bi bilo dovoljno samo da nekoga šutne u srce i na mestu bi ga ubio, i ne samo to polomio bi mu ogroman broj kostiju, i skoro potpuna ga razorio. Ovaj šut je tolik jak da bi protivnik osetio njegove posledice i da ga Gaj iskoristi mnogo udaljen od protivnika. Međutim Madara Učiha je verovatno imao sreće zbog dve stvari, prvo što ga Gaj nije pogodio u srce, jer onda ne bi pomogla ni najveća moć regeneracije, a drugo , verovatno zato što je Madara tad bio Džindžuriki najjače repate zevri - Džubija, pa mu je i on dosta pomogao da preživi, ali glavno je što ga Gaj nije pogodio u srce. Poseldice po korisnika su toliko velike, da je njegovo telo pred sagorevanjem za jako malo vremena i nakon korišćenja tehnike sledi smrt. Da bi Gaj preživeo Naruto je morao da koristi i Jin i Jang izdanje, još je Gaj posle toga ostao trajni invalid do kraja života.