FANDOM

Pain's Invasion Begins

Inzavija je počela

Pejnova invazija na Selo lišća, je poglavlje Naruto mange od 403 do 449-og poglavlja. U ovom poglavlju Pejn (vođa Akacukija) napada selo lišća kako bi uhvatio Naruta i Kuramu u njemu.

Pozadina

Latest (2)-1420742372

Kakaši protiv Pejna

Latest (1)-1420742333

Pejn razara Konohu svojom tehnikom Šinra Tensei

Latest-1420742410

Nagato vraća ljude u život pomoću tehnike oživljavanja spoljašnje staze

Nagato, po nagovoru Tobija, odlazi u Selo lišća, da zarobi Naruta Uzumakija. Prethodno, Džeraja je ušao u selo i zarobio dva čunina lojalna Pejnu i ispitivao ih. Džeraja otkriva da je Pejn novi vodja Sela kiše, na veliko čudjenje, kako je bivši vodjasvetsi čuven Hanzo poražen.Džeraja naleće na Kona i otkriva da je Pejnovo Deva telo Jahiko, a oboje su njegovi bivši učenici. No Jahiko ima Rinegan, doidžicu koji poseduje Nagato, još jedan bivši učenik Sanina. Tokom borbe Džeraja priziva dvoje žablji Mudraca:Fukasakua i Šimu. Džeraja pomoću gendžicua, koji uobičajeno ne koristi zarobljava tri tela Pejna, ali ga Azura Pejn napada sa ledja i otkida mu ruku.Džeraja se skriva i prilikom pokušaja da beži, Azura i ostali Pejnovi ga ubijaju. Poslednjim atomom snage, Džeraja ispisuje šifru na ledja Fukasakua, i šalje ga u Selo lišća, budući da je otkrio Pejnov identitet. U Selu, svi su šokirani da je Džeraja poginu. Naruto pristaje da ode na Planinu Mojabaku da trenira. Po Narutovom odlasku,Pejn napada selo i kroz diverziju ispituje seljane gde je Naruto. Kakaši pokušava da zaustavi Pejna, ali biva iscrpljen od borbe i umalo umire, srećući se sa svojim ocem Sakumoom. Kada Pejn vidi da nema efekta, on potpuno uništava Selo, ali Katsuja spašava sve preživele. Naruto se potom vraća i stupa u borbu. On uspeva da porazi sve osim Dva Pejna. Deva ga zarobljava i svoji čakra šipkama prikiva za zemlju. Hinata uplašena da je ovo možda kraj za Naruta stupa u borbu sa Devom, i izjavljuje Narutu ljubav po prvi put javno.Deva je savladjuje i osnesvešćuje. Posle onoga što je naizgled delovalo kao ubistvo, Naruto konačno eruptira, transformišući se u Šestorepi oblik Kurame. Jamato shvata šta se dešava, i napušta misiju da zaustavi Naruta. Taman kada je mislio da je gotovo, i da će Nauto da se potpuno transformiše u Kuramu, Minato se pojavljuje u Narutovoj svesti i pomaže mu da se urazumi.Naruto ponovo stupa u borbu sa Devom i poražava ga. U selu Tim Gaj otkriva povredjenu Hinatu i dovode Sakuru da je leći. Šikamaru i Šikaku otkrivaju da se glavni Pejn mora nalaziti na najvišoj tački blizu sela. Šikaku, Inoiči i jedan član Hjuga klana kreću u poteru i sreću Naruta. Posle rasprave izmedju Inoičija i Naruta, Šikau urazumljuje Inoičija. Naruto se susreće sa Nagatoom i počinje rasprava. Nagato otkriva svoju bolnu prošlost i da su dva najveća bola u njegovom životu smrt njegovih roditelja i smrt Jahikoa. Ipak, Naruto ga urazumljuje uz pomoć Džerajine knjige ,,Nindža sa petljom Nagato shvata da je pogrešio i koristi tehniku oživljavanja spoljašnje staze da sve koji su na samrti ili mrtvi vrati u život(napomena, razlika izmedju Oročimaruove i Nagatove tehnike, Oročimaru stvara zombije, Nagato vraća ljudima život). U selu Sakra je izlečila Hinatu, a Kakaši i ostali su vraćeni u život. Naruto se vraća u Selo, gde ga slave kao heroja.

Posledice

Latest-1420743238

Tobi stoji nad Nagatovim telom u svetilištu

Latest (3)-1420743318

Razorena Konoha posle Invazije

Nakon invazije, Konoha biva potpuno uništena do te mera da mora da se izgradi iz početka. Samim tim je status sela pao na najniže grane (ispod sela sakrivenog u kamenu). Sem toga, Cunade Peti Hokage pada u komu zbog korišćenja tajnog medicinskog džicua. Međutim, zbog Kage samita koji se održao neposredno posle, Cunade je privremeno zamenjena sa Danzom koji je umesto nje otišao na kage samit i tamo bio ubijen od strane Saskea Učihe. Cunade se ubrzo budi iz kome i vraća se na poziciju Hokagea. Nakon Nagatove smrti Konan postaje novi vođa sela kiše ali ubrzo gine u borbi protiv Tobija u želji da zaštiti Nagatov Rinegan. Po Konaninoj smrti Tobi upada u Nagatovo i Jahikovo svetilište i krade Nagatov Rinegan iz njegovog mrtvog tela. Nakon toga telo prebacuje u Kamui dimenziju i sebi ugrađuje Rinegan. Posle Konanine smrti, nepoznato je ko je postao novi vođa sela kiše.

Zanimljivosti

  • Tokom borbe sa Narutom, Pejn ga je zapečatio tehnikom Čibaku Tensei ali se Naruto oslobodio.
  • Za razliku od Oročimaruove invazije, Pejnova invazija se desila u trenutku, od jednom bez ikakvog plana i pripreme.
  • Cela invazija je osmišljena od strane Obita Učihe(Tobija).