FANDOM

Download-1

Nekoliko pripradnika Učiha klana, koji su opsednuti prokletstvom mržnje.

Prokletstvo mržnje (憎しみの呪い, Nikushimi no Noroi) je jedan od ideala Učiha Klana. Prema Tobirami Sendžu, Učihe su ljudi koji su posvećeni ljubavi i prijateljstvu, ali oni imaju tendenciju da sakriju svoje nežne osobine. Kada je objekat njihove pažnje izgubljen, kod nekih Učiha se ljubav može preobratiti u mržnju, ostavljajući ih u samoći da rade sve kako bi pridobili veću moć.

Istorija

Prva osoba koja je bila pod uticajem prokletstva mržnje je bio Indra Ocucuki, on je bio predak Učiha klana i stariji sin Mudraca šest staza, kada je Mudrac bio na samrti, ostavio je svojim sinovima da biraju kako doći do mira. Indra je verovao da je put do mira moć i snaga, dok je Indrin mlađi brat,Ašura Ocucuki verovao da je put do mira ljubav i sloga. Mudrac je odmah imenovao Ašuru za svog naslednika, što je razbesnelo Indru, jer je on mislio, da kao stariji, treba da bude naslednik.

Indra je potom krenuo u beskrajni rat sa svojim bratom Ašurom, jer je želeo očevu titulu za sebe, čak i nakon njihove smrti ovaj rat se nastavio, a vodili su ga njihovi potomci. Indrini potomci, Učihe, bili su smrtni neprijatelji Ašurinih potomaka, Sendžua. Sobzirom da je Indra bio ispunjen mržnjom, tu mržnju nasledio je i Učiha Klan. Dok je sa druge strane Ašura bio ispunjen ljubavlju, pa su Ašurinu ljubav nasledili i njegovi potomci. Haširama Sendžu, prva reinkarnacija Ašure i vođa Sendžu Klana, tu ljubav nazvao je "Voljom vatre", što je bila glavna ideologija Sela lista.

Konačno, dve reinkarnacije Indre i Ašure, Saske Učiha i Naruto Uzumaki, na kraju Četvrtog svetskog šinobi rata uspeli su da zauvek otklone Prokletstvo mržnje večnim pomirenjem.

Zanimljivosti

  • Samo pet pripadnika Učiha Klana nije bilo opsednuto ovom ideologijom, to su bili: Itači Učiha, Šisui Učiha, Kagami Učiha, Obito Učiha i Naori Učiha
  • "Prokletstvo mržnje" i "Volja vatre" su dve glavne ideologije u Narutu, a vuku svoje korenje iz budističkih verovanja