FANDOM

Ep067 030

Oročimaru prerušen u Četvrtog Kazakagea

Četvrti Kazekage je prošli vodja sela peska, njegovo ime je Rasa. Otac je Gare, Kankura i Tamari, njegova
300px-Yondaime Kazekage

Rasa kao Džonin

žena je Karura.

Pozadina

Posle smrti Trećeg Kazekagea, na vlast u selu peska došao je Četvrti Kazekage. Rasa se oženio Karurom, sestrom Četvrtove desne ruke Jašimaruoa.Pri porodjaju sa Garom, Čijo savetnica Sela peska je odlučila da u Garu stave Duh jednorepog Šukakua.Karura je umrla, govoreći da će uvek biti uz Garu i štiti ga.Kada je Gara odrastao i pokazao svoje sposobnosti, Četvrti je shvatio da je to bio loš izbor, zbog Garine naravi Gara je napadao stanovnike bez ikakvog razloga. Pod pritiskom saveta, Rasa je poslao Jašamarua da testira Garinu sposobnost da kontroliše Šukakua. Gara ranjava smrtno Jašimarua, a ovaj mu govori kako ga majka nije volela. Gara je zbog toga pobesneo i Šukaku je izašao napolje, Rasa je iskoristio svoju zlatnu prašinu kako bi zaustavio zver. Posle ovoga, Rasa je slao ljude da ubiju Garu, ali svih šest pokušaja su propali. Kasnije kada je Gara stekao veću kontrolu nad Šukakuom, zahvaljujući svojim novim idealima samoće, a četvrti je shvatio da možda ipak nije pogrešio.

Sposobnosti

Četvrti ima sličan stil borba kao i Gara, ali on umesto peska koristi svoj magnetni stil. Takodje može da koristi i treće oko. Uspeo je da pobedi Šukakua jer je njegov zlatna prašina teža od peska.